Appartement San Pietro

7Goed

Italië, Toscane, Montecatini Val di Cecina

Op vakantie geweest naar San Pietro?

7Goed

• 6.5Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement San Pietro

• 3gerritsen23-09-2011

nooit meer!

na 2km onverhard pad kom je bij het appartement,zeer onplezierig in donker te rijden.Inrichting heel veel kabouters,kunstbloemen en allerlei prullaria.Geen gordijnen voor de ramen,maar verschillende lappen voor 1 raam. Wij zijn naar ander hotel vertrokken,want het was niet ons idee van vakantie helaas.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8De Vries04-09-2011

Erg mooi en rustig gelegen

Boerderij ligt afgelegen maar erg mooi. Appartementen zijn ruim, sfeervol en hebben complete keuken. Geen airco, wat nadelig kan zijn als het erg warm is. Erg mooi zwembad met schitterend uitzicht over Toscaanse heuvels. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8wensveen04-08-2008

Mooie, tot appartementen omgebouwde boerenhoeve.

Wij zijn hier geweest de laatste 2 weken van juni. Het is een heel rustig gelegen plek, te bereiken via een onverharde weg. Het ligt midden in de heuvels met prachtig uitzicht rondom. De eigenaar woont in een soortgelijke boerenhoeve aan het begin van de weg en hij bracht ons de eerste keer naar het huis en liet ons alles zien. Er is een mooi zwembad bij, met jacuzzi en een prachtig onderhouden tuin. In de tuin zijn 2 stenen barbecue's voor algemeen gebruik. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en zijn heel kitcherig ingericht maar wel leuk! Er zijn ruim voldoende handdoeken en beddengoed voor 2 weken aanwezig. Zelfs tafelkleden, zeep, vaatwastabletten en toiletpapier waren aanwezig. Wij hebben hier echt een super vakantie gehad. De ligging is uitstekend voor een bezoek aan Pisa, Siena en Florence.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Appartement San Pietro info