Appartement Podere Fontemigliaristerstersterster

Italië, Toscane, Montecatini Val di Cecina

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Fontemigliari voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

102 reviews over Appartement Podere Fontemigliari

• 2019
    10Nancy en Jan20-09-2019

Schitterend

Weer teruggegaan naar Truus en Lucas, de lieve eigenaren van Podere Fontemigliari Heerlijk als je zo wordt ontvangen. Je weet wel : dat " thuiskomen " gevoel . Geweldig . Zoals de voorgaande keren , van een superweek genoten. Mede door Truus en Lucas. Vriendelijk,staan altijd voor je klaar. Top. Uiteraard volop genoten van de bekende plaatsjes in de omgeving. SanGimignano,Volterra,Montecatin val di Cecina enz . Het appartement is werkelijk fantastisch, van alle gemakken voorzien. Schoon netjes , Weer voor een herhaling vatbaar. Tot volgend jaar . Grtjes van Nancy en Jan

Gereisd met partner in september 2019

• 10Veronik Van Hoeck14-09-2019

Een stukje paradijs

Dit is bij uitstek de mooiste plaats waar je kan verblijven in Toscane: een kraaknet ruim appartement met een fantastisch zicht op de glooiende heuvels en het nabijgelegen Volterra. Perfecte uitvalsbasis voor bezoekjes aan steden in de omgeving. Heel mooi groot zwembad, opnieuw met dat prachtige panorama. Een lieve gastheer en gastvrouw ontvangen je hartelijk en maken je wegwijs. We waren hier nu voor de derde maal en er komt zeker nog een vierde keer. Hier valt gewoon niks negatiefs over te zeggen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10John&Suzanne03-09-2019

Heerlijke locatie!

Geweldige locatie met een fenomenaal uitzicht vanaf je terras en het heerlijke zwembad. Een perfecte uitvalbasis voor bezoek aan steden als Florence, Sienna, San Gimignano, Pisa, etc.. Mede dankzij de tips van de gastvrije Lucas en Truss is alles perfect verlopen. Kortom, wij hebben genoten van een relaxed verblijf en een schitterende omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Sander en Joyce31-07-2019

Perfect door de lieve eigenaren en mooie omgeving

Mooi en centraal gelegen agriturismo met enorm hartelijke Nederlandse eigenaren. Ideaal gelegen voor uitstapjes naar grotere, bekende steden zoals Siena en Firenze, maar ook naar pittoreske kleinere dorpjes zoals San Gimignano en Volterra (dat je trouwens mooi kan zien liggen vanuit je eigen terras). Een absolute Aanrader (inderdaad: met een hoofdletter)!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10De Van Heesjes31-07-2019

Een paradijsje in Toscane

Een heerlijk appartement in een prachtige omgeving. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een onbezorgde vakantie. Een zwembad met uitzicht over Toscane, een compleet ingericht appartement met airco en mooie Italiaanse dorpjes in de nabije omgeving. Truus en Lucas, hartelijk dank voor jullie warme ontvangst en jullie enorme gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10ron & Wouter08-05-2019

Schitterend.

Het uitzicht vanuit het appartement is amazing, schitterend. Heel wijd en je kan zelfs de Alpenijen zien. In mei lag er zelfs nog sneeuw in de toppen. Het uitzicht is op verschillende valeijen. Als er wind staat zie het koren heen en weer gaan alsof er wolkjes over het veld drijven. Een heel vreemd maar indrukkwekend gezicht.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Monique Rijnberk31-08-2018

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving!

Wat een geweldige plek!!!❤️ Nog nooit zo'n mooi uitzicht gehad! Het is een prachtig appartement, heel compleet uitgerust, heel ruim, heerlijke bedden en airco en super schoon! Eigenlijk alles wat je je kan wensen! Het zwembad is groot, met heerlijke ligbedden en parasols en natuurlijk weer dat prachtige uitzicht! Truus en Luc zijn enorm fijne en gastvrije mensen (eigenaren) die je met alles willen helpen en van informatie willen voorzien! (Truus en Luc: zonder jullie was de vakantie toch nèt iets minder leuk geweest!! Super bedankt!!). De locatie is perfect : wij gingen elke ochtend lopend naar de bakker is het dorp en even koffie drinken op het pleintje (waar we s avonds weer heerlijk gingen eten!). Als je alles in de omgeving wilt bekijken, moet je wel meerdere jaren komen, want er is te veel moois om in 1 vakantie te zien! Tevens op en half uur afstand prachtige stranden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Karen24-06-2018

Aanrader!

Net zoals vorig jaar weer vreselijk genoten. Leuk, ruim appartement. Leuke omgeving, centraal gelegen. En de eigenaren zijn ontzettend aardig. Bedankt Truus en Luc voor ons fijne verblijf.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10Aret & Sabine Aprahamian19-10-2017

Fenomenaal !

Wederom een fantastische week gehad bij Luc en Truus. Het uitzicht over het Toscaanse landschap is nergens anders zo mooi als op deze plek! Verder kunnen wij ons geen betere gastheer- en vrouw toewensen als deze 2 toegewijde lieve mensen. Ze staan je bij als je wat tips wilt over mooie plekjes en heerlijke restaurants. Volterra is op een klein kwartiertje rijden waar de tijd wel lijkt te hebben stilgestaan en natuurlijk zijn San Gimignano (45 min) en Siena (75min) absolute aanraders vanuit deze plek. Voor volgend jaar alweer geboekt, we kunnen niet wachten om weer te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Renata16-10-2017

Absolute aanrader...

Fuctioneel en sfeervol ingericht appartement -Bosco met eigen terras met onovertroffen uitzicht waar je eindeloos naar kunt kijken en even uit de ratrace vandaan. De bedden zijn comfortabel. Vele bezienswaardigheden op half uurtje rijden met voor ons als bonus het strand bij Vada wat in oktober ondanks prachtig weer leeg was,de strandtent is nog wel open dus een bedje en een drankje en hapje geen probleem. Aanrader voor koppels die buiten de schoolvakanties weg kunnen. Bedankt Truus en Luc voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in oktober 2017

6 tips over Appartement Podere Fontemigliari

• Herman en José, 01-06-2014

Een auto is gezien de ligging wel nodig al is het maar om even naar de Coop te gaan in Volterra.

• Han Brockhoff, 02-06-2014

Wil je volop genieten van Toscane is het handig als je met de auto komt. Er is wel een busverbinding maar die heeft een beperkte frequentie.

• rene en silvia, 03-05-2012

Onze aankomst was verlaat, zodat we in het stikdonker arriveerden. Hoewel Luc de routebeschrijving duidelijk had opgesteld, was het voor ons toch een flinke puzeel om het goede appartement te vinden. Dus als het niet persé moet, kom niet te laat.

3 vragen over Appartement Podere Fontemigliari

• wendy, 18-11-2012

Hoe boeken

Bij welke reisorganisatie kan je dit boeken ?

• joop van Amerongen, 30-12-2011

trainingsstage hardlopen

hallo,

Wij willemn van 21 april t/m 5 mei onze trainingsstage houden. Waar wij aan hechten is een atletiekbaan in de buurt en bos. Wij willen met ongeveer 14 personen komen logis en ontbijt.

Graag spoedig bericht om snel te boeken.

Groet Joop

André & Inge, 03-06-2014

Check de website

• mark, 15-08-2010

wie weet de website adress

website......

Lucas Leder, 23-08-2010