Appartement Fattoria Sorbaiano

• 3.5Inrichting
  • 4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Fattoria Sorbaiano

• 6Stella18-09-2010

Simpel maar je moet wel goed zoeken

De Tomtom had geen idee waar het was, zorg dat je het weggetje richting Gello niet mist anders rij je 30 minuten over een slingerend 1-autobreed 2-richtingsverkeer onverhard bospad; doodeng in het donker! Mensen v/d boerderij/appartement zijn hartelijk, dat maakt de oude vieze douche niet goed. Door het dorp zelf rij je in 2 seconden heen er is weinig te doen/te beleven. Appartement is vreselijk gehorig, je hoort als je in bed ligt de buren gewoon praten. Inrichting simpel, basis= behelpen. Als je van landelijk houdt: (everzwijn gezien!): Goede uitvalbasis om Pisa, Florence, Volterra en Cecina (strand) te bezoeken. Rome is 3,5 uur rijden. Toscane is prachtig en zeker voor herhaling vatbaar maar wij gaan volgende keer toch voor een goed hotel.

• 7pieter18-09-2010

Alleen leuk als je weet waar je voor komt.

In the middle of nowhere! Het is zonder navigatie onmogelijk te vinden en je moet ervan houden om door de bergen te rijden. Het stikt er van de insekten. De standaard horren zijn zeer prettig maar houden jammergenoeg niet alles tegen. In eerste instantie in een "goedkope" 1 kamer-appartementje gezeten. We wisten dat er stond dat er een sofa/bed was. Naïef dacht ik nog dat er tevens een bed was, maar op zich geen probleem. Wel een probleem: het sofa/bed was zeer oud en doorlegen was waardoor je alle ijzeren stangen kon voelen. Na 1 nacht al helse rugpijnen! De eigenaresse kon het begrijpen en noemde het zelf "horrible" en we kregen een groter en duurder verblijf met echt bed. Nog niet geweldig, maar in vergelijk heeeerlijk geslapen. Met de auto zouden we een week blijven, maar zijn eerder vertrokken. Weinig uitzicht, GEEN TV, ijskoud zwembad, NIET voor kids, geen bank, geen magnetron.

Appartement Fattoria Sorbaiano info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij