Hotel Villa Maria

ItaliëToscaneMontecatini Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Maria voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 17 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

17 Reviews over Villa Maria

• 3annik hermans19-08-2019

horror hotel...blijf er weg

Niets ter plaatse beantwoordt aan de beschrijving, blijf er weg. Echte horror, geen a la carte restaurant of poolbar, geen WIFI enkel in kamertje naast receptie waar het stinkt naar hondenpis en waar de dekens van slapende nachtshift liggen. Ontbijt niks is vers, niks is gekoeld, wil je een tweede tas koffie moet je 2.20 euro betalen. Ongelooflijk arrogante hoteluitbater. Buiten 1 kamermeisje en klusjesman spreekt niemand iets anders als Italiaans en na 11 u vind je nergens personeel. Niks dan trappen dus als je wat slecht te been bent, geraak je niet van de parking af, niet aan zwembad of ontbijtkelder. Kapotte eieren waar de vliegen in en uitvliegen. Geen bar. Je moet iemand trachten te vinden die je iets wil geven, prijzen ken je niet, nergens een kaart of informatie. Echt boerenbedrog. Geen minibar of föhn. Elke ochtend op 6 uur wordt je gewekt door blijvend blaffende grote hond van uitbater. Kortom je vakantie is verknald daar.

• 1Jolanda19-08-2018

afschuwelijk strafkamp, nooit weer

zeer nare ervaring dit hotel, we zijn eerder weg gegaan. We werden als criminelen behandeld, zeer onbeschofte familie. De kamer zag er netjes uit maar de douche werkte niet, zwembad was ontzettend smerig, we mochten geen eigen eten of drinken in of bij het hotel hebben anders kregen we een boete van 20 euro, hierop werden de kamers door een medewerker gecontroleerd. Maar 's avonds wat drinken kon niet, de familie zat zelf gezellig op het terras maar wij konden om 22 uur al niets meer te drinken krijgen. Het ontbijt was afschuwelijk, het was 30 graden in de eetzaal en oude vleeswaren, uitgedroogde plakjes kaas, zachte boter, lauwe klonterige yoghurt en lauwe melk stonden ongekoeld op de bar, uitgedroogde halve plakjes oud wit brood, 1 keer per half uur werden er 6 croisants voor 30 mensen op de bar gezet. 1 keer zelfs beschimmelde ham. In 4 dagen geen schone lakens of handdoeken gekregen, vuile handdoeken werden zo weer opgehangen.

• 5Vink23-07-2017

Familie is onbeschoft

Het is een mooi hotel, lekker met airco en er ontbreekt weinig. Wat ons wel ontzettend heeft gestoord was de familie van eigenaar. We hadden een arrangement met ontbijt en diner. De familie van de eigenaar zit dan nota bene op de beste plek en laat schalen vol heerlijkheden aanrukken terwijl de gasten het moeten doen met ondermaats eten. Het is dan frusterend om te zie dat schalen vol kippenpoten op die tafel worden gezet terwijl je zelf nauwelijks wat hebt. Een stuk vlees waarvan 85 procent bot, 10 procent kraakbeen en 5 procent vlees. Dat noemen we in goed Hollands gewoon spiegelen. Echt belachelijk dat ze ook nog de hele dag de beste plekken op het zwembad bezetten.

• 1Nathan16-07-2014

Pas op voor dit hotel !

Bij aankomst waren we verrast door de prachtige ligging Ook de kamer was netjes, wel klein met 3 pers. Wij hadden half pension geboekt dus dachten dat zal wel goed zitten. Tot het diner: kale spagetti, 4 plakjes rosbief wat wij normaal op brood doen en een bakje kale sla Wij hebben veel gereisd maar dit nog nooit meegemaakt, De volgende ochtend bij het ontbijt zat de barman regelmatig zijn lekneus met zn handen af te vegen zonder zn handen te wassen, daarna theedoek pakken en de afwas afdrogen walgelijk, dit hebben we gemeld Na 2 dagen hebben we van het eten gezegd, wat ons niet in dank werd afgenomen, antwoord:touroperator betaalde te weinig aan hun om een goede maaltijd neer te zetten, als we € 10 per persoon per dag bijbetaalde kwam het goed. Dit was voor ons de druppel we zijn daarna elders gaan eten Bij vertrek wilden ze ons nog even een rekening te laten betalen die niet van ons was. Conclusie: slechte manager, personeel spreekt bijna geen engels, er zijn betere hotels te vinden

• 7Edward van Dalen19-09-2011

mooie ligging,kleinschallig

De villa is een klassiek gebouw in een mooie tuin. Naast het zwembad loopt de weg, die voor veel verkeersruis zorgt. De kamers zijn klein,bed hard en uitzicht nihil. Vooral de badkamer is niet in verhouding met de te betalen prijs. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zowel de omgeving als plaats zijn de moeite waard. Tip: ga met de trein naar Florence en Lucca.

• 9gezin met twee 18 jarigen25-08-2011

heeeeel ontspannend

gezellig , proper en comfortabel , zeer rustige ligging , vriendelijk , attent ,engelstalig behulpzaam personeel , ideaal vertrekpunt om uitstapjes te doen (station), rustig montecatini centrum , enkele kruidenierswinkeltjes in de buurt om eigen picknick te maken , enkle jammer dat we niet op het terras konden ontbijten ( super uitzicht) maar dit is enkel een detail . heel lekker en gezellig restaurant in het centrum op de grote boulevard , een echte aanrader : La Cascina .

• 10Ronald en Harriët05-09-2010

Een echte aanrader!!!

Een geweldige hotel/villa even buiten het centrum van Montecatini Terme. Vanaf deze plek ben je zo in Pisa, San Gimignano en Florence. Geweldig mooie verbouwde villa met vriendelijk personeel. Kamers zijn bijzonder mooi en echt schoon. Ontbijt was prima, ruime keuze en goede bediening. Dit hotel is een echte aanrader en wij komen dan ook zeker opnieuw naar Villa Maria.

• 9Ruud21-06-2010

Perfect hotel met uitstekend personeel

Juni 2010 hier 11 dagen verbleven. Het hotel ligt net iets buiten het (drukke/toeristische) centrum van Montecatini Terme, wat berg opwaards richting Montecatini Alto. Het is ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum (terug berg-op, maar goed te doen).

Het hotel is omringd door een mooie (verzorgde) tuin, en er is een heerlijk zwembad aanwezig. Het ontbijt is uitstekend en vers. Kamers zijn van alle gemakken voorzien, modern, en erg schoon. Voor het personeel is niets ze te veel, en hebben goede adviezen voor uitstapjes in de omgeving (routes, parkeermogelijkheden etc.). Personeel is bovendien erg aardig, beleefd en toon interesse en geeft goede tips. Er is een gratis (groot) parkeerterrein aanwezig.

Dit hotel in een uitstekende basis voor een mooie vakantie in Toscane, en ideaal voor een combinatie van cultuur en relaxen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Kersten15-05-2010

Charmant hotel aan de rand van Montecatini Terme

De beoordelingen die hier staan zijn enigszins gedateerd, maar er is niets veranderd. Nog steeds uitzonderlijk vriendelijk personeel, schone kamers en goed ontbijt. Ondanks het mindere weer toch een zeer goed verblijf gehad!

Vraag bij de receptie naar goede restaurants, wij hebben er twee keer erg van genoten.

• 7Cees29-09-2008

Leuk hotel, heeft iets popperig

Zijn er 2 nachten geweest en prima verzorgd en het was er zeer gezellig. Leuke plekjes om te zitten, rondom het hotel. Zorg dat je geen kamer krijg op de hoogste etage, die zijn beduidend minder. Wij hadden het geluk van de kamer voor op de hoek 1e etage. Mensen zijn bijzonder vriendelijk. Alleen met grotere groepen hebben ze wel enige moeite met de bediening

Hotel Villa Maria info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar