Hotel Touring e Internazionale

Weer vandaag8°-3°
Hotel Touring e Internazionale
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Touring e Internazionale voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Touring e Internazionale in het Nederlands

wat wil je nog meer voor de prijs?!

pascalle
19-9-2011

via een touroperator hadden we een autorondreis geboekt waarbij we de eerste nachten in Touring sliepen. Onze eerste indruk was nogal een ouderwets hotel met een hoog "bloemetjesgordijn gehalte", maar aangezien we nog geen € 30 per nacht hebben betaald, hadden we ook geen hooggespannen verwachtingen. Bij het inchecken mochten we zelfs kiezen uit 2 verschillende kamers, beide eenvoudig maar schoon en met alles erop en eraan. We hebben 1x in het hotel gegeten maar dat is een vrij simpel menu, meer gericht op groepen. Wij hebben genoten van ons verblijf, ook al zijn we weinig in het hotel geweest. Toscane is prachtig, we zijn naar Pisa, Lucca, Florence en zelfs Siena geweest, prima te doen met de auto.

Nooit meer! Wat een enorme teleurstelling.

Gemma van der Velden
8-7-2011

Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud, geen fatsoenlijk terras, kapotte banken in de hal enz. Onze kamer had sterk vervuilde vloerbedekking en zeer slechte bedden en vieze matrasssen. Ook een stuk spaanplaat op het spiraal. Dit waarschijnlijk gedaan om te voorkomen dat je wanneer je je omdraaide het bed zoveel lawaai maakte, dat de buren jou hoorde en jij de buren. Ook de badkamer

was zeer gedateerd en vertoonde schimmelplekken. Ook voelden we ons er niet veilig. Om buiten te komen moest je eerst door vele lange gangen.

Het eten was redelijk maar niet ***waardig. Er verbleven veel bejaarde Italianen en

de sfeer was er niet uinodigend. Al met al een allerbelabberdst verblijf

eens en noooooooooit meer

lousdeman
22-6-2011

Via TO geboekt op basis van ***.

Het aanwezige meubilair is hard aan vervanging toe, kapot en vies.Vloerbedekking kamer 20 2e etage was ronduit smerig, gordijnen smoezelig en kapot. Ondanks opgave ontbrak kluisje en koelkastje. Badkamer vies en gedateerd. Bedden leken campingbedden. Een tuin als werd voorgeschoteld ontbrak. Dit bleek een zitje aan de overkant van de straat te zijn.

Je was er getuige van als de buren zich omdraaiden in bed. Het hotel was voor een gedeelte bewoond door bejaarden; als zorghotel. Bij brand kom je er zomaar niet uit. Nauwelijks of geen vluchtroute Eten was zeer eenvoudig. Zeker geen *** waardig.

fijne plek

Kirsten
7-6-2011

Vorige maand samen met partner in Montecatini verbleven en genoten van de omgeving. Ook hotel is prima. met mijn bed was niets mis. En de kamers waren schoon. De locatie is prima. Lekker centraal in het dorp en dichtbij alles. En met de auto waren we zo in Pisa bijvoorbeeld.

2007

wel vriendelijk maar verder niet behulpzaam

P. van Gessel
16-8-2007

wel vriendelijk maar verder niet behulpzaam. Eten zeer matig. Gericht op mannen. Bedden zeer slecht.

2005

De ligging van dit hotel is midden in het centrum van Montecatini Terme, waar ook de meeste 3/4* hotels zich bevinden. Het is zeer moeilijk te vinden aangezien de straten eenrichting zijn en zeer kleine borden hebben. De gratis parkeerplaats ligt op 5m loopafstand. Onze kamer was ok, echter de badkamer was uitermate klein. Al met al was het een simpel hotel puur voor overnachting doeleinde. Montecatini is een zeer mooie plaats, logistiek gemakkelijk om Toscane te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Touring e Internazionale in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Touring e Internazionale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.