Hotel San Marco

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor San Marco voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel San Marco in het Nederlands

Redelijk hotel.

Dilona Somford
3-9-2017

De sevice en medewerkers zijn erg vriendelijk

Eenvoudig hotel vlakbij het centrum

Marion
25-10-2015

Ligt iets buiten het centrum. Op 5 minuten lopen naar het treinstation. Van hieruit ben je zo in Florence of Lucca. Kamer is eenvoudig, schoon en wordt iedere dag schoongemaakt. Sober ontbijt. Personeel dat erg behulpzaam is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Marco in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Marco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Marco scoort een 7.4 uit 10 op basis van 2 reviews.