Hotel Puccini

Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
Hotel Puccini
4,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Puccini voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Puccini in het Nederlands

Met vrienden

Redelijk hotel

Fritsl
21-9-2016

Schone kamers en badkamer met multifunctionele douche, echter niet echt berekend op forse Nederlanders. redelijk gesorteerd ontbijt.

Keurig hotel, dik in orde

richard
6-8-2010

Goed personeel, heerlijk eten, mooie en ruime kamers en ene prima uitvalsbasis om Toscane te ontdekken. Het hotel ligt namelijk ideaal tussen alle bekende dorpen in als Lucca, Pisa, Florence, maar ook op rijafstand van de zee. Een aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puccini in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puccini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.