Hotel Park Moderno

ItaliëToscaneMontecatini Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Park Moderno voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 22 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 22 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Park Moderno

• 8P.de Pijper18-09-2018

een aanrader die niet perse het modernste willen

Zeer fijne reis, middenklasse hotel,niet het modernste hotel maar de kamers zijn heel schoon,de bedden zijn zeer goed, eten kan beter. aparte airco per kamer. Heel goede service. personeel zeer vriendelijk. De chauffeur (Fred) was een klasse apart. Wat hij niet weet van de omgeving past op de achterkant van een postzegel en dan blijft er nog plaats over. Dus ook dit feit heeft ervoor gezorgd dat deze reis meer dan geweldig wasecht dr

• 9Herman van Schaik19-07-2015

Bijzonder goede prijs kwaliteit verhouding

Centrale ligging aan de rand van het leuke centrum met vele terasssen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Dagelijkse schoonmaak van de kamer en schone handoeken.

• 7Fam. de Bil30-10-2014

Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Hoewel het hotel gedateerd is kun je er fijn vertoeven. Vriendelijk personeel. Kamers werden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Het enige en tevens grootste manco is de badkamer (nou ja, kamer). Zeer klein en alles krap bemeten. Hoewel wij geen dikkerds zijn moesten we zijdeling tussen de schuifdeurtjes van de hoekdouche de douche in. Douche op zich was wel erg lekker. Het toilet zit knel tussen de douche en de muur. Je moet wurmen om goed te kunnen gaan zitten.

• 8C. De Geus26-07-2014

Prima prijs kwaliteitverhouding

Eenvoudig hotel, maar prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Service is passend, ontbijt is goed. Diner bestaat doorgaans uit 3 of 4 gangen, eerlijke Italiaanse gerechten, vers en lekker. Kamers zijn schoon, om de dag schone lakens en handdoeken.

• 9M.van Hugten04-07-2014

Fijne omgeving.

Hotel zeer centraal gelegen in het centrum van Montecatini Terme. Personeel klantvriendelijk. Goede keuken wat betreft prijs/kwaliteitverhouding. Schone, maar eenvoudige kamers, waarvan een aantal met balkon. Typisch gezellig Italiaans jaren 60 Hotel, .2 goede terrassen met leuk uitzicht op plein.

• 8m.v.d.Vlist11-09-2013

primahotel om terug te komen

parkhotel moderno is centraal gelegen en heeft schone kamers en vriendelijk personeel.

• 6Harjo03-09-2013

Redelijk hotel met goede ligging,geen 2* waardig.

voor het ontdekken van toscane een prima uitvalsbasis,maar je mag er geen sterren aan verbinden. Ontbijt prima,Het avondeten is zeer matig,kleine porties en we hebben meegemaakt dat de groente van de afgelopen dagen in een mix na 4 dagen van opsparen werd opgediend aan de nederlandse gasten,terwijl de italiaanse gasten heerlijk vers bereid eten voorgezet kregen,niet voor ons dus, en laten omwisselen voor hetzelfde lekkere eten als de italianen kregen. Verder meegemaakt dat er een dame zat met een varkensvlees allergie,die kreeg dag na dag gewoon varkensvlees op t bord terwijl ze er doodziek van kon worden. bediening/receptie zelfde erg behulpzame dames,prima! Kamer netjes maar gedateerd,badkamer erg klein. We sliepen op 4 hoog naast de lift,wat een lawaai,oud gammel ding..

• 8Rene en hetty06-08-2013

Prima hotel!

Goed hotel,wel gedateerd. Schone kamer en prima bedden. Er is een parkeergarage en gratis wifi. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt heel centraal en dichtbij een treinstation. Het is een prima uitval basis om Toscane te verkennen. We hebben het erg naar onze zin gehad!

• 9van der Hoeven04-08-2013

Lieve, vriendelijke personeelsleden!

Prijs/kwaliteits verhouding uitstekend. Kamers tijdens zomerse temperaturen koel te houden met airco. Fijne bedden en schone kamer/ douche. Ontbijt is uitgebreid en avondeten heerlijk. Ligging uitstekend voor uitstapjes in Toscane, voor zowel vervoer per auto of trein. Treinstation op loopafstand. Mooie stad, veel groen, prima omgeving vooral het hoog gelegen Montecatini Alto móet je gezien hebben! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij wilden 's morgens extra vroeg naar huis vertrekken en zij boden aan om voor ons het ontbijt om 6.45 uur klaar te hebben i.p.v. 7.30 uur. Geweldig!!

• 10P.Fusco16-07-2013

Fijn hotel om een vakantie door te brengen!

Het hotel ligt in het centrum van Montecatini, op vijf minuten loopafstand van het station. Montecatini is een leuk stadje met mooie winkels en fraaie parken. Vanuit Montecatini rijden erg regelmatig treinen naar Florence, Lucca en naar zee. In het hotel zelf heerst een gezellige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er goed gegeten en we hebben het er een week lang prima naar onze zin gehad. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!

Hotel Park Moderno info

Building information