Hotel Montebello

12 reviews over Hotel Montebello in het Nederlands

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Twan
29-4-2018

Het hotel is eenvoudig maar goed met zeer vriendelijk en behulpzaam persooneel. De kamer die wij hadden had een redelijk laag plafond. De kamer en badkamer waren schoon. 3-gangen diner kostte Eur 18,- en was goed. Ontbijt was in de lage prijs (Eur 28,50 pppn) zelfs inbegrepen en was ook goed. Gezien deze lage prijs die wij betaalden in april was de prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. 's Avonds is er weinig te doen. Binnen 5 minuten ben je te voet in een doorgaande weg met winkels en wat restaurantjes, maar dit stelt niet zo heel veel voor. Het treinstation is gemakkelijk te voet bereikbaar binnen 10 minuten. Wij hebben van daaruit de trein naar Florence genomen (duur 50 min.). Parkeren kost Eur 3,50 p.d. Met deze kaartjes kun je in heel Montecatini die dag parkeren. Wij waren maar 2 nachten in het hotel en hiervoor was het uitstekend geschikt.

Vreemd hotel

hadrie
28-9-2017

Is een aantal aaneengesloten huizen alles ligt achter elkaar het is soms zoeken naar de juiste weg naar je kamer. Is wel modern ingericht. Italiaans ontbijt.

Dicht bij centrum

nooit meer

Helen
26-9-2016

Als je vegetarier bent heb je pech gehad en ook als je een dieet hebt zoals ik lactosevrij.... ben Elke dag ziek geworden door het eten. Het ontbijtbuffet werd slecht bijgevuld.Hele kleine douhes en een hele kleine lift.

Simpel maar schoon hotel

Tebbe
17-9-2016

Dit hotel ligt vrij centraal in het stadje Monteccatini Terme. Net buiten het drukke centrum. Het is enkel geschikt voor overnachting want het hotel heeft verder weinig te bieden

Het begin van onze vakantie was niet zo leuk: bij aankomst waren er geen kamers. We werden met de groep ondergebracht bij het naastgelegen hotel. Na 2 nachten verhuisd. De kamers zijn heel verschillend: van heel klein tot heel luxueus. Er werd goed schoongemaakt. De organisatie bij ontbijt en diner kan veel beter.

Het eten was goed. Ook was het centrum maar 5 minuten lopen. In het centrum is een goed winkelaanbod.

Ook waren er op 5 minuten loopafstand de andere kant op allerlei marktkraampjes.

We hebben prachtige excursies gemaakt.

gwoon geweldig

t9alicron
4-11-2013

ik kom nu al wat jaren in verschillende hotels en ik moet zeggen dat ik dit hotel geweldig vind ligt op een rustige omgeving en het personeel is vriendelijk en behulpzaam en misschien is dit ook wel fijn ze spreken hier ook engels

goed hotel

marco
5-12-2012

goed hotel en vlak bij het treinstation gelegen

Goede kwaliteit voor de prijs

Ted Zandstra
15-10-2011

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijtbuffet. Prettige kamers, alleen gehorig ! Parkeren in de buurt (in heel Montecatini) kost 1 Euro/uur, maar hotel heeft dagkaarten voor 3 Euro. Hotel verkoopt ook treinkaartjes. Ben b.v. met de trein naar Florence gegaan; goed en goedkoop.

Geweldig hotel

Wietse en Joyce
17-8-2011

Hotel Montebello is een geweldig leuk hotel. Kamers zijn goed, echter de bediening, de service, de klantvriendelijkheid is super. We hadden halfpension geboekt en konden 's avonds kiezen uit het half-pension menu maar ook van de gewone kaart! Lekkere wijnen voor een prima prijs. Kortom... een aanrader!

goede prijs - kwaliteits verhouding

nelly
31-7-2011

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!Kamers zijn mooi en zeer proper. Parkeren voor de deur.Uitstekend ontbijt en mogelijkheid om te dineren tegen een redelijke prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Montebello voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montebello in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montebello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montebello scoort een 7.2 uit 10 op basis van 12 reviews.