Hotel Metropole

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Metropole

• 8F.Ranzijn24-09-2014

Mooi Hotel van Buiten

Mooie ligging, goed eten,vriendelijk personeel. alleen de kamers op de hoogste verdieping hadden alleen maar een hoog dakraam met zonwering, je kon alleen de hemel zien.

• 9Aissadidier29-09-2013

Ambiente familiare

Ottima posizione, centralissimo e immerso nel parco termale. Centro e negozi si raggiungono in un attimo. Proprietaria e staff veramente carini e gentili. Ci hanno fornito assistenza continua e x ogni cosa sono stati veramente disponibili ( dal fornirci l' ombrello x la pioggia fino ad accompagnarci con la loro auto in un posto momentaneamente bloccato ) . Colazione abbondante e fresca. Camera forse un po' po piccola, ma pulita . Ci ha sorpreso che venga usata per la pulizia settimanalmente attrezzatura con ozono ( una vera sorpresa x chi odia gli acari ) . Montecatini e' deliziosa, peccato che questi mondiali di ciclismo siano stati rovinati dalla pioggia. Consiglio questo albergo, magari quando non ci sono gruppi di studenti, che a talvolta si sono dimostrati un po' rumorosi i e maldestri.

• 7Daphne Boone04-09-2012

Goede prijs kwaliteit

Via touroperator hebben mijn vriend en ik voor een zeer aantrekkelijke prijs (zeker in het hoogseizoen) een week in dit hotel doorgebracht. Vanwege de goedkope prijs waren onze verwachtingen al niet hoog, maar het is ons al met al meegevallen. Het hotel is wel type vergane glorie, maar we hadden een ruime kamer. Het diner was netjes verzorgd en het personeel super vriendelijk. Zelf spreek ik Italiaans, maar de receptioniste spreekt perfect Engels.

• 8Joyce Wit25-08-2012

Centraal gelegen Hotel

Het personeel was erg aardig. Enkele kamers kwamen pas de volgende dag vrij. Door de receptie naar een hotel om de hoek gebracht en voor het ongemak kregen we een flesje wijn en bij aankomst een lekker drankje. Voor het avondeten kon je iedere dag uit twee voor- en twee nagerechten kiezen. Er was steeds iets lekkers toe. Het ontbijt was eenvoudig, maar voldoende . Het ligt centraal voor uitstapjes naar Lucca,Pisa,Sienna, Florence en de kust . Voor de prijs een goed hotel

• 2Wilma de Graaf25-08-2012

Vies en smerig hotel

In dit hotel hebben een overnachting gehad op rondreis met Stip reizen. Wat een ramp, schimmel in de badkamer, stinkende kamers, kapotte bedden enz..alles is vies en kapot. Kamers ruilen maar dat is niet veel beter het is nog niet 1 ster waardig. Het diner was superslecht, ontbijt niet veel beter Hebben dan ook een klacht bij Stip ingediend Niet naar toe gaan

• 3Fam. Duif05-07-2009

Wat een afknapper !!!

Ons laatste hotel na een fantastische rondreis, wat een afknapper!! De kamer was klein, muf en donker,de badkamer,oud,vies de kalk kwam van de muur,lekkages,kapot sanitair, ronduit een ramp!!! beslist geen hotel om je rondreis af te sluiten,heel jammer.

• 7W.M. de Jongh22-06-2009

Mooi van buiten, superklein van binnen.

Bij aankomst zag het er ruim en licht uit. Vol verwachting naar de kamer gegaan. Wat een tegenvaller: wasbak in stukken gebroken, tegels badkamer kapot, wc bril op diverse plaatsen gescheurd, piepkleine badkamer, konden douchekop niet eens ophangen, bedden moeten verschuiven om koffers neer te kunnen zetten om open te kunnen klappen.Airco maakte herrie.

• 7F. Breugelmans04-05-2009

Wij komen terug

Degelijk hotel, vriendelijk personeel, rustig gelegen.

• 6marc marie christine23-10-2008

hotel als uitvalsbasis

Eenvoudige, te renoveren kamers. Weinig variatie in eten : ontbijt altijd hetzelfde (broodje, croissant, kaas, hesp), avondmaal heel eenvoudig (meestal uit blik of diepvries), dezelfde taart soms drie dagen lang tot ze op is. Personeel is vriendelijk, drinkgeld helpt. Hotel enkel geschikt als je uitstappen plant. Priveparking voor 3, 4 auto's. Tips : treinstation is vlakbij (naar Firenze, Lucca, Sienna,...) restaurants rekenen extra aan voor brood, service,... bij sommige tankstations heb je bediening en zelfbediening (bediening vele euro's duurder)

• 8Martin03-08-2007

Een week geweest in juni 2006, hotel ligt vlak aan het park. Het ziet er van buiten en binnen heel mooi uit. Ontbijt was goed; wij moesten avondmaal gebruiken in Ambasciatori ernaast (en daar was het veel gedoe maar weinig eten). Montecatini T is een ramp wat betreft autoverkeer. Eenrichtingsverkeer op vele plaatsen laat je telkens omrijden. Leuke stad en goede uitvalsbasis voor verkennen omgeving.

Hotel Metropole info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar