Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 86 reviews

• Airconditioning

86 Reviews over Mediterraneo

• 7R oomen25-10-2018

Goed verzorgde hotel met vriendelijk personeel.

We waren er 8 dagen. Bed was erg hard via receptie extra dekje en kussen .via touroperator 4 Dagen auto gehuurd wat nodig is als je wat van de omgeving wil zien. Ook goedkoper. Restaurant was erg uitgebreid met vriendelijk personeel. Een aanrader is om een kamer te vragen dichtbij de receptie. Wij moesten elke keer 78 treden lopen naar de kamer. Vooraf je inlezen wat de bezienswaardigheden zijn. Leuke stellen ontmoet.en vragen naar extra lakens. Zijn veels te Klein.

• 7Annet11-04-2018

Een geweldig en gastvrij hotel.

Wij hadden dit hotel uitgezocht omdat wij de Toscane wilde bekijken en dit een geweldige plaats is om overal heen te rijden. Alle bezienswaardigheden zijn vanuit hier goed te berijden. Een geweldig gastvrij hotel,mooie kamers een fantastische Plek met een gezellige tuin waar je kan vertoeven. Wij vonden zelf het avond eten wat minder,konden kiezen uit 3 gerechten. Maar alles drijft in de olie en dat is wat wij niet zo lekker vinden. De bediening was geweldig daar lag het niet aan.

• 9Marja12-06-2017

Relax hotel op prachtige locatie.

De eigenaars en personeel doen alles om je een aangenaam verblijf te bezorgen. De ligging is geweldig, tegenover het park aan een rustige straat. Het is een oud hotel, dat zie je ook overal aan. Het geeft echter een fijne sfeer. Alles wordt goed schoon gehouden, zodat dat verder geen probleem is.

• 10Alberto D'Antonio29-05-2017

THANK YOU VERY MUCH!

Just one night, a break during a business trip ...Fantastic place, superb room, delicious food ( breakfast? A dream...too short.... for one stomach...no tme for eat or taste everyrhing...) GRAZIE DI TUTTO!

Alberto D'Antonio

• 8Pieter26-09-2016

Prachtig, authentiek en persoonlijk

Wij verbleven een week in dit prachtige hotel aan de rand van het park. Het is een echt familiehotel met vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je verblijf comfortabel te maken. Er is voldoende parkeergelegenheid en het hotel is prima met de auto te bereiken. Het ligt centraal voor een bezoek aan de highlights van Toscane zoals Florence, Lucca en Pisa. De kamer was ruim en knus ingericht, de badkamer was een klein beetje gedateerd, maar comfortabel genoeg. Alles wordt elke dag netjes schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is op een heerlijk terras in het park en de keuze is voldoende. Wij verbleven hier op basis van halfpension, zodat we elke avond konden aanschuiven voor een heerlijk Toscaans diner met daar bij een goed glas wijn. Gasten van Mediterraneo mogen gebruik maken van het terras en het zwembad bij hotel Astoria aan de andere kant van het park. Kortom, voldoende ingrediënten voor een heerlijke vakantie met Italiaanse gastvrijheid. Aanrader!

• 5Sandra09-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Tja, afgegaan op de beoordelingen. Toch erg teleurstellend. Met name de service. In tegenstelling tot eerdere berichten vonden wij het uitermate slecht. De hotel shuttlesetvuce kwam niet opdagen, wel een excuus maar geen opgaaf van reden. De extra kosten voor de taxi zouden gecompenseerd worden, dit is niet gebeurd. Verder moesten wij overal om vragen, de handdoeken werden niet dagelijks verschoond en de ijskast niet aangevuld. Waterkoker op de kamer maar zonder theezakjes. Een beetje knullig allemaal. Duidelijk geen horeca feeling. chagerijinige receptionist die in de avond ook in het saaie restaurant rondliep. Geen flair, geen gezelligheid. Ontbijt was slecht, weinig keus en werd niet goed aangevuld. Het enige positieve was de ligging en de kwaliteit van het avondeten. Geen tweede keer meer dit hotel. Jammer en ik snap niets van die goede recensies.

• 10Erik30-06-2016

Geweldig hotel

Het is een hotel om aan te bevelen het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk elke avond een heerlijk 3 gangen Dinner prijs kwaliteit is top

• 7oebele11-08-2015

authentiek Italiaans

Een authentiek Italiaans hotel in rustige omgeving. Met uitgebreid buffetontbijt. 's avonds smakelijk 3-gangen keuzemenu met veel variatie en grote porties. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel. Niet veel parkeerruimte. Centraal gelegen voor diverse excursies. Sommige kamers en sanitair zijn gedateerd. Een 1kamer met grootbalkon en met modern sanitair. Een aanrader gezien prijs-kwaliteit verhouding !

• 9Marij Kleinschiphorst22-06-2015

Rustig, vriendelijk personeel

Rustig gelegen op een paar minuten lopen van het centrum. Heel vriendelijk personeel, er wordt uitstekend Engels gesproken. Kamers gedateerd maar schoon en netjes. Prima airconditioning, prima wifi.

• 8m.klok06-09-2013

een heerlijk hotel!

Hotel Mediterrraneo is mij zeer bekend. Ik kom er al jaren, aanvankelijk met mijn partner, die helaas is overleden. Dit jaar met een goede vriendin. We hebben er heel erg genoten. Ik kan het hotel van harte aanbevelen. U zult er geen spijt van krijgen.

Hotel Mediterraneo info

• AirconditioningBeschikbaar