Hotel Mediterraneo

Hotel Mediterraneo
8,5

82 reviews over Hotel Mediterraneo in het Nederlands

Een geweldig en gastvrij hotel.

Annet
11-4-2018

Wij hadden dit hotel uitgezocht omdat wij de Toscane wilde bekijken en dit een geweldige plaats is om overal heen te rijden.

Alle bezienswaardigheden zijn vanuit hier goed te berijden.

Een geweldig gastvrij hotel,mooie kamers een fantastische Plek met een gezellige tuin waar je kan vertoeven.

Wij vonden zelf het avond eten wat minder,konden kiezen uit 3 gerechten.

Maar alles drijft in de olie en dat is wat wij niet zo lekker vinden.

De bediening was geweldig daar lag het niet aan.

Relax hotel op prachtige locatie.

Marja
12-6-2017

De eigenaars en personeel doen alles om je een aangenaam verblijf te bezorgen.

De ligging is geweldig, tegenover het park aan een rustige straat.

Het is een oud hotel, dat zie je ook overal aan. Het geeft echter een fijne sfeer.

Alles wordt goed schoon gehouden, zodat dat verder geen probleem is.

Prachtig, authentiek en persoonlijk

Pieter
26-9-2016

Wij verbleven een week in dit prachtige hotel aan de rand van het park. Het is een echt familiehotel met vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je verblijf comfortabel te maken. Er is voldoende parkeergelegenheid en het hotel is prima met de auto te bereiken. Het ligt centraal voor een bezoek aan de highlights van Toscane zoals Florence, Lucca en Pisa. De kamer was ruim en knus ingericht, de badkamer was een klein beetje gedateerd, maar comfortabel genoeg. Alles wordt elke dag netjes schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is op een heerlijk terras in het park en de keuze is voldoende. Wij verbleven hier op basis van halfpension, zodat we elke avond konden aanschuiven voor een heerlijk Toscaans diner met daar bij een goed glas wijn. Gasten van Mediterraneo mogen gebruik maken van het terras en het zwembad bij hotel Astoria aan de andere kant van het park. Kortom, voldoende ingrediënten voor een heerlijke vakantie met Italiaanse gastvrijheid. Aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar

Sandra
9-8-2016

Tja, afgegaan op de beoordelingen. Toch erg teleurstellend. Met name de service. In tegenstelling tot eerdere berichten vonden wij het uitermate slecht.

De hotel shuttlesetvuce kwam niet opdagen, wel een excuus maar geen opgaaf van reden. De extra kosten voor de taxi zouden gecompenseerd worden, dit is niet gebeurd. Verder moesten wij overal om vragen, de handdoeken werden niet dagelijks verschoond en de ijskast niet aangevuld. Waterkoker op de kamer maar zonder theezakjes. Een beetje knullig allemaal. Duidelijk geen horeca feeling. chagerijinige receptionist die in de avond ook in het saaie restaurant rondliep. Geen flair, geen gezelligheid. Ontbijt was slecht, weinig keus en werd niet goed aangevuld. Het enige positieve was de ligging en de kwaliteit van het avondeten. Geen tweede keer meer dit hotel. Jammer en ik snap niets van die goede recensies.

Geweldig hotel

Erik
30-6-2016

Het is een hotel om aan te bevelen het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk elke avond een heerlijk 3 gangen Dinner prijs kwaliteit is top

authentiek Italiaans

oebele
11-8-2015

Een authentiek Italiaans hotel in rustige omgeving. Met uitgebreid buffetontbijt. 's avonds smakelijk 3-gangen keuzemenu met veel variatie en grote porties. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel. Niet veel parkeerruimte. Centraal gelegen voor diverse excursies.

Sommige kamers en sanitair zijn gedateerd. Een 1kamer met grootbalkon en met modern sanitair. Een aanrader gezien prijs-kwaliteit verhouding !

Rustig, vriendelijk personeel

Marij Kleinschiphorst
22-6-2015

Rustig gelegen op een paar minuten lopen van het centrum. Heel vriendelijk personeel, er wordt uitstekend Engels gesproken. Kamers gedateerd maar schoon en netjes. Prima airconditioning, prima wifi.

een heerlijk hotel!

m.klok
6-9-2013

Hotel Mediterrraneo is mij zeer bekend. Ik kom er al jaren, aanvankelijk met mijn partner, die helaas is overleden. Dit jaar met een goede vriendin. We hebben er heel erg genoten. Ik kan het hotel van harte aanbevelen. U zult er geen spijt van krijgen.

Tweede keer weer een groot feest!

Liesbeth Kooymans
17-8-2012

Dit jaar waren wij voor de tweede keer in hotel Mediterraneo en weer was het een zeer prettige ervaring. Het vriendelijke personeel, de gastvrijheid, het lekkere eten, de mooie, centrale en toch rustige ligging, het goede zwembad en het heerlijke eten zijn ons wederom erg goed bevallen. Dit jaar maakten wij Ferragosto mee; een bijzonder feest waarbij alle gasten voor een apperatief en uitgebreid diner in de tuin werden uitgenodigd. Een heel bijzondere avond om mee te maken.

Prettig hotel

Jacqueline
3-8-2012

Zeer vriendelijk personeel. Service is top. Goed avondeten. Eenvoudig ontbijt. Mooie ligging aan het park. 5 minuten van het centrum. Muggenspray is vereist.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterraneo in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.