Hotel Innocenti

Hotel Innocenti
6,7

2 tips over Hotel Innocenti

Sjonnie en Anita, 22-7-2014
Neem muggenspray mee en vooral afterbite tegen de JEUK!! Er zijn miniscule vliegjes die je te grazen nemen op je blote benen!
Familie van Dijk, 1-9-2012

Loop eens door het historische gebouw aan de overkant waar de bus stopt: je komt dan in een modern wooncomplex prachtig en gratis te bezichtigen.

Ga aan het einde rechts en je komt in een geweldig park, hier zit een loungebar waar je in een hangmat(!) je Aperol spritz kunt gebruiken.

Loopnje nog verder, dan kom je op de zomerbraderie met veel kraampjes en goedkope wijn(en goede wijn) .

Zak je af van deze braderie, dan kom je richting centrum allerlei hotels met vermaak tegen, dit is openbaar!