Vakantiehuis Helios

0Tonen op kaart

2 Reviews over Helios

• 5Fam. de Reuver06-08-2012

prachtig, maar niet onderhouden

Het huis is ruim en prachtig gelegen. Helaas is het smerig en oud van binnen. Bedden zijn slecht, de keukens heel erg vet en goor. Het bad lekt, de douche verstopt. Wij hadden het hele huis gehuurd, dus privé problemen hadden we niet. Maar ik moet er niet aan denken om er met andere mensen te zijn die je niet kent. De weg naar boven is echt doodeng en waardeloos voor de onderkant van je auto, de weg zit vol kuilen en stenen. Armoedig tuinmeubilair. Helaas....het had zo mooi kunnen zijn.

• 5Fam. Jaspersen16-05-2010

oud huis hoog boven Montecatini

Mooi huis met prachtig uitzicht over Montecatini. Huis heeft een hoog Hans en Grietje gehalte, inclusief de verhuurster. Maar... - Huis ligt 500 m. boven de stad, in de bergen/heuvels. Zeer steile gedeeltelijk onverharde weg er naar toe, langs 'afgrond'. - Mei 2010 (erg koud en nat): huis is erg vochtig, klam en koud. Voor € 60 aan verwarming verstookt in één week. - Veel grond rondom het huis, maar niet onderhouden. Hoog gras, amper terras. - Het huis wordt in twee delen verhuurd; weinig privacy onderling en centraal te regelen verwarming voor beide delen samen. - Alles is oud (ook de verhuurster). Muren onderaan helemaal verzadigd van vocht en brokkelen af als je het aanraakt. Hele huis is vies, stoffig en vet; vooral de verwarmingen. Heel oud gasfornhuis en gootsteen te vies om aan te raken. - Handdoeken en bedlinnen komen zo uit het huishouden van de beheerster. Oud, van alles wat en soms met gaten er in. - Verhuurster is o.i. te oud om het huis goed te onderhouden / runnen

Vakantiehuis Helios info

Veilig betalen met