Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag33°20°
Hotel Grand Hotel & La Pace

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel & La Pace voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Grand Hotel & La Pace in het Nederlands

Top

Wim van Hecke
26-7-2013

Dit hotel was voor ons top ! Een authentiek hotel met prachtige kamers, heel lekker en verzorgd eten, je kan er zelfs s morgens en s avonds buiten eten op de binnenplaats van het hotel. Je krijgt bediening aan tafel van heel vriendelijk personeel.

Gereisd Familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi maar verouderd hotel

Reiziger
21-6-2013

Oud, statig hotel met mooie collectieve voorzieningen (refter, salon, ...) De kamers zijn echter gedateerd. Het meubilair ervan is oud en versleten. Het eten is van een uitstekende kwaliteit en het pesoneel is zeer hulpvaardig. Het hotel beschikt over een gratis parkeerterrein.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewelidige ervaring

Mandy Maatkamp
19-6-2013

Natuurlijk is het hotel oud en is de inrichting wat sleets, maar je voelt de historie. Je kunt je gewoon voorstellen dat Sophia Loren naast je zit te dineren in de prachtige tuin. Wat een aardige mensen en het eten is werkelijk buiten gewoon goed. Ik snap niks van de negatieve waarderingen. De kamer was enorm en de badkamer ook. O.K. de kraan lekte een beetje, nou en???

Gereisd Met partner in juni 2013

Vergane glorie

Jo
18-9-2011

Dit hotel is ooit misschien 5 sterren waard geweest maar nu zeker niet meer. De inkomhal en eetzalen stralen nog een beetje de glorie van welleer uit. De kamers daarintegen, toch diegene waar wij in verbleven waren doodversleten en dringend aan renovatie toe net zoals de aftandse badkamer. Heel het complex moet up to date gebracht worden. Je weet dat je in Italië nooit de perfectie mag verwachten maar hier wordt de lat overschreden. Het eten is te doen maar elders in de stad kan je beter eten.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meest indrukwekkend hotel ooit bezocht!

José V.
27-5-2011

Prachtig hotel met heerlijk rustige sfeer. Zeer indrukkwekkend interieur (5-6 meter hoge plafonds....)met veel aandacht voor sfeervolle, oude details. Je waant je in vroegere tijden. Uitstekend en vriendelijk personeel, eten was ook heel goed en zeker niet te duur. Alles heel schoon en heel rustig. Wanneer we Italië weer eens bezoeken, dan komen we hier zeker terug. Niet geschikt voor kinderen, maar dit hoeft zeker geen nadeel te zijn (zoals gezegd: heerlijk rustig). Dit klassehotel *is absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2011

Rustig gelegen hotel.

Nora
23-5-2011

Waren in Grand Hotel & La Pace* gedurende onze rondreis Bruisend Toscane met V.T.B. Vriendelijk onthaal, prachtige inkomhal, mooie restaurants, groote tuin die wel een beetje meer onderhoud nodig heeft. De kamers zijn wel aan restauratie toe. Wij hadden kamer 322 op de éérste verdieping en geen hinder van lawaai, in onze groep daarentegen waren er wel klachten van straatlawaai. Het ontbijtbuffet was ruim met genoeg keuze van toespijs, vers fruit, croissant, broodjes, verschillende soorten brood, 3 verschillende fruittaarten, joughurt enz... Avondmaal was ook zeer goed met de keus van vis of vlees. De drank was wel prijzig, een biertje 7€, een glas wijn 8€, fles water 5€, fles wijn+- 20 a 25 €.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel & La Pace in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel & La Pace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.