Hotel Grand Du Park et Regina

Hotel Grand Du Park et Regina
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Du Park et Regina voor je op een rij gezet:

Laatste review

Wij hebben een weekje met ons gezin in Hotel Regina verbleven. Het is een mooi verzorgd hotel met een sfeertje uit de jaren twintig. wij verbleven op basis van HP, eten is prima, smakelijk maar niet echt bijzonder. De ligging van het hotel is in een rustig gedeelte van Montecatini, dichtbij het treintje naar Montecatini Alto. Er zijn voldoende parkeerplaatsen op het terrein van het hotel. Wij hadden het geluk een kamer met balkon te hebben, deze hebben niet het mooiste uitzicht, maar je hebt wel een balkon. De dame bij de recepte is erg vriendelijk en haar is geen moeite teveel. Compimenten.

Minpunten zijn een erg kleine douche-cel en de drank bij het hotel is duur (blikje cola is € 5,00)

In zijn geheel hebben we een erg prettig verblijf gehad in dit hotel

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

88 reviews over Hotel Grand Du Park et Regina in het Nederlands

Heerlijk sfeertje in dit hotel

Losser,
28-8-2018

In zijn geheel hebben we een erg prettig verblijf gehad in dit hotel

Fijn verblijf

Sara,
15-8-2018

Goed gelegen hotel in een stadje waar toch wel iets te zien is. Ontbijt was vrij eentonig, geen fruit, enkel op aanvraag. Restauratie is hier en daar echt wel nodig maar bij ons was de hygiëne zeer goed wat alles wel goed maakt. Wij lagen aan de zijkant van het hotel, waar het vrij lawaaierig was door het naastgelegen hotel, maar dat is opgelost als je de ramen toe houdt. Airco maakt ook veel lawaai op de kamer. Geen terras spijtig genoeg maar doordat wij niet heel veel op de kamer waren was dit niet zo erg. Ideale plek om verschillende stadjes te bezoeken in Toscane (wagen en trein). Bar aan het zwembad gaat vrij laat open. Parking is een pluspunt. Super vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit echt wel oké.

Redelijk

Liessie,
30-7-2018

Het hotel ligt in een rustige omgeving.De kamers mogen een x goed schoongemaakt worden en het eten was niet veel keus ik had er meer van verwacht.

matig

A.J. van Teeffelen,
2-6-2018

De grandeur van weleer is verloren . . . Uitstraling van het hotel wat al 120 jaar bestaat is er nog wel maar de rest . . .

Ontbijt weinig keus, Diner soep meestal iets met peulvruchten. Hoofdgerecht lapje vlees zo dun dat wij dat broodbeleg noemen. Vis uitgedroogd en kleine porties. Aardappelen oid nauwelijks, stuk of 4 tot 12 blokjes . . . Toetje 2x Watermeloen gehad :-(

Kamers prima ruim en schoon. Consumpties duur, Cola 3 euro zo ook thee bier etc Cappuccino 5 euro. in stadje niet veel te doen. Niets voor kinderen. Geen verwarmd zwembad.

Gratis Wif

grandeur in volle glorie,met veel verassingen.

koninklijke grandeur,
24-8-2017

een heerlijk hotel met mooie kamers,mooie eetzaal .goede bedden .eenvoudig maar heerlijk eten, opgediend met veel hartelijkheid van het personeel.heerlijk zwembad met goede ligbedden.de tuin is prachtig met heel veel leuke hoekjes en verborgen oude auto's en vespa,s.in de garage een verborgen tentoonstelling van de oude auto's,van de eigenaar van het hotel.er was 1 minpunt,de douche was erg klein,maar dat neem je op de koop toe.het is een prachtig hotel dichtbij het centrum van een heerlijke stad.

In de verschillende steden hadden we een fantastische rondleidster, die niet van ophouden wist. (Kunstgeschiedenis gestudeerd).

Eten tussen de middag: je moest het maar doen met een broodje of stuk pizza dat je en passant op de terugweg kocht, hollend naar de bus.

Dat (eten) deed je maar in je 'eigen'-tijd!

fantastisch

Leo,
24-7-2017

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel

Heel plezierig.

L. Bakker
4-11-2016

Charme hotel uit de jaren 20 van de vorige eeuw. Wij hadden een kleine kamer met een slecht bed waarvan de springveren 's morgens in je lijf stonden. Bad werkte niet maar is gerepareerd. Wel aardig schoon maar zeer gehorig. De stoelpoten maken veel lawaai over de vloer en de buren zijn ook duidelijk hoorbaar maar verder een aardig hotel met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt is saai maar voldoende en het diner is redelijk. De drankjes zijn duur. Kleintje wijn 8 euro, grote fles 13 euro. De fles kan met kamernummer weggezet worden.

echt heel erg goed

rijk
28-9-2016

Een heel mooi hotel heel er vriendelijk personeel mooie en schone kamers het eten was ook heel goed en een geweldige ligging met een paar minuten lopen ben je in het hele gezellige dorp met voldoende uitgaansmogelijkheden en hele gezellige mensen over al om je heen.

Ook heeft het hotel een heel mooi zwembad een genot om naar een warme dag even af te koelen in het zwembad

Mooi Histrories Hotel Heel Netjes

Cor Batenburg
6-9-2016

Eten is goed maar eenvoudig bad douche kan beter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Du Park et Regina in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Du Park et Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.