Hotel Grand Du Park et Regina

Hotel Grand Du Park et Reginasterstersterster

7.6Goed

Italië, Toscane, Montecatini Terme

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Du Park et Regina voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

92 reviews over Hotel Grand Du Park et Regina

• 2019
    9Petra25-09-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar👍👍

We zijn met een groepsreis 10 dagen hier geweest. Was een mooi hotel. Heel vriendelijk personeel. Zag er overal schoon en netjes uit. Mooi openlucht zwembad erbij. Mooi terras. Kamers waren ook netjes en groot. Douchecabine, toilet en wastafel. Groot genoeg en schoon. Gang naar de slaapkamers stonden antieke meubelen, bepaalde ruimte beneden ook antiek ingericht. Had wel wat vond ik. Eten was ook goed. Drankjes zoals klein flesje bier en klein blikje Cola kostte 5 euro. Dat was veel te duur. Jammer, gingen daardoor weinig mensen op terras zitten en wat bestellen. Stadje is ook leuk. Veel winkeltjes en lekkere ijstenten met overheerlijk en goedkoop ijs. 3 bollen voor 2 50. Krijg je bij ons hooguit 1. 5 bolletje voor. Er waren ook soort marktkraampjes in de stad. Die gingen meestal savonds open. Is ook een grote speeltuin voo de kids. Je zit vlak bij het treintje naar Montecartine alto. Boven heb je prachtig uitzicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Vera23-06-2019

Goed hotel met een vleugje koninklijke grandeur

Wij waren in dit hotel met een touroperator groepsreis ( Toscane). Iedereen van de groep had een grote, nette kamer. Onze kamer had een 2 pers. bed, nog een 1 pers. bed en canapë. Het is een hotel met koninklijke grandeur, beetje kitscherig ook wel. De eigenaar bezit een enorm aantal gerestaureerde auto's, die achter het hotel in een schuur staan. Als touroperatorgasten mochten wij die bewonderen. Prima zwembad met ligstoelen. Goed terras om buiten te zitten. Helaas zijn de consumpties wel aan de prijs en ligt de verhouding een beetje scheef: een blikje bitter lemon is 5 euro, maar een medium pilsje ook! Eten is redelijk. Beetje wennen aan de volgorde soms: sla en dan antipasta. Dat kan spaghetti zijn of penne etc. Wij eten dit als hoofdgerecht, maar Italianen niet. Dan vlees met of groente of iets van aardappelen. Toetje is meestal iets van een puddinkje. Hotel ligt dicht bij het treintje om naar alto Montecatini te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Losser28-08-2018

Heerlijk sfeertje in dit hotel

Wij hebben een weekje met ons gezin in Hotel Regina verbleven. Het is een mooi verzorgd hotel met een sfeertje uit de jaren twintig. wij verbleven op basis van HP, eten is prima, smakelijk maar niet echt bijzonder. De ligging van het hotel is in een rustig gedeelte van Montecatini, dichtbij het treintje naar Montecatini Alto. Er zijn voldoende parkeerplaatsen op het terrein van het hotel. Wij hadden het geluk een kamer met balkon te hebben, deze hebben niet het mooiste uitzicht, maar je hebt wel een balkon. De dame bij de recepte is erg vriendelijk en haar is geen moeite teveel. Compimenten. Minpunten zijn een erg kleine douche-cel en de drank bij het hotel is duur (blikje cola is € 5,00) In zijn geheel hebben we een erg prettig verblijf gehad in dit hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Sara15-08-2018

Fijn verblijf

Goed gelegen hotel in een stadje waar toch wel iets te zien is. Ontbijt was vrij eentonig, geen fruit, enkel op aanvraag. Restauratie is hier en daar echt wel nodig maar bij ons was de hygiëne zeer goed wat alles wel goed maakt. Wij lagen aan de zijkant van het hotel, waar het vrij lawaaierig was door het naastgelegen hotel, maar dat is opgelost als je de ramen toe houdt. Airco maakt ook veel lawaai op de kamer. Geen terras spijtig genoeg maar doordat wij niet heel veel op de kamer waren was dit niet zo erg. Ideale plek om verschillende stadjes te bezoeken in Toscane (wagen en trein). Bar aan het zwembad gaat vrij laat open. Parking is een pluspunt. Super vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit echt wel oké.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Liessie30-07-2018

Redelijk

Het hotel ligt in een rustige omgeving.De kamers mogen een x goed schoongemaakt worden en het eten was niet veel keus ik had er meer van verwacht.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6A.J. van Teeffelen02-06-2018

matig

De grandeur van weleer is verloren . . . Uitstraling van het hotel wat al 120 jaar bestaat is er nog wel maar de rest . . . Ontbijt weinig keus, Diner soep meestal iets met peulvruchten. Hoofdgerecht lapje vlees zo dun dat wij dat broodbeleg noemen. Vis uitgedroogd en kleine porties. Aardappelen oid nauwelijks, stuk of 4 tot 12 blokjes . . . Toetje 2x Watermeloen gehad :-(

Kamers prima ruim en schoon. Consumpties duur, Cola 3 euro zo ook thee bier etc Cappuccino 5 euro. in stadje niet veel te doen. Niets voor kinderen. Geen verwarmd zwembad. Gratis Wif

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9koninklijke grandeur24-08-2017

grandeur in volle glorie,met veel verassingen.

een heerlijk hotel met mooie kamers,mooie eetzaal .goede bedden .eenvoudig maar heerlijk eten, opgediend met veel hartelijkheid van het personeel.heerlijk zwembad met goede ligbedden.de tuin is prachtig met heel veel leuke hoekjes en verborgen oude auto's en vespa,s.in de garage een verborgen tentoonstelling van de oude auto's,van de eigenaar van het hotel.er was 1 minpunt,de douche was erg klein,maar dat neem je op de koop toe.het is een prachtig hotel dichtbij het centrum van een heerlijke stad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8roos12-08-2017

prachtig; best om weer naar terug te verlangen!

In de verschillende steden hadden we een fantastische rondleidster, die niet van ophouden wist. (Kunstgeschiedenis gestudeerd). Eten tussen de middag: je moest het maar doen met een broodje of stuk pizza dat je en passant op de terugweg kocht, hollend naar de bus. Dat (eten) deed je maar in je 'eigen'-tijd!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Leo24-07-2017

fantastisch

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7L. Bakker04-11-2016

Heel plezierig.

Charme hotel uit de jaren 20 van de vorige eeuw. Wij hadden een kleine kamer met een slecht bed waarvan de springveren 's morgens in je lijf stonden. Bad werkte niet maar is gerepareerd. Wel aardig schoon maar zeer gehorig. De stoelpoten maken veel lawaai over de vloer en de buren zijn ook duidelijk hoorbaar maar verder een aardig hotel met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt is saai maar voldoende en het diner is redelijk. De drankjes zijn duur. Kleintje wijn 8 euro, grote fles 13 euro. De fles kan met kamernummer weggezet worden.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

5 tips over Hotel Grand Du Park et Regina

• Nanon, 16-10-2013

Het treintje naar Montecacini Alto ligt ca 200 m rechts van het hotel. Leuk om te doen ! Het hotel heeft best een fijne ligging (t.o. het park, en vlakbij het Lunaparkje voor kinderen).

• Johan van de Vijver, 15-08-2013

Wanneer u drank (Bier, Fris of Wijn) wil nuttigen in Hotel du Park et Regina, kunt u beter naar Caffè New York in het dorp gaan, aangezien de drankprijzen in het hotel veel te hoog zijn (4 euro voor een blikje fris, of een klein biertje).

• pvandevalk, 02-08-2013

Bezoek Montecatini Alto, heel mooi plaatsje

2 vragen over Hotel Grand Du Park et Regina

• Jan Lenaerts, 12-05-2016

is er een fohn op de kamer

is er een fohn op de kamer

Peereboom, 06-09-2018

Zijn er handdoeken beschikbaar bij het zwembad???

Peereboom, 06-09-2018

Is er een föhn aanwezig !!!

• Frits, 22-04-2016

WiFi