Hotel Grand Du Park et Regina

Hotel Grand Du Park et Regina
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Du Park et Regina voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Grand Du Park et Regina in het Nederlands

grandeur in volle glorie,met veel verassingen.

koninklijke grandeur, 24-8-2017

een heerlijk hotel met mooie kamers,mooie eetzaal .goede bedden .eenvoudig maar heerlijk eten, opgediend met veel hartelijkheid van het personeel.heerlijk zwembad met goede ligbedden.de tuin is prachtig met heel veel leuke hoekjes en verborgen oude auto's en vespa,s.in de garage een verborgen tentoonstelling van de oude auto's,van de eigenaar van het hotel.er was 1 minpunt,de douche was erg klein,maar dat neem je op de koop toe.het is een prachtig hotel dichtbij het centrum van een heerlijke stad.

In de verschillende steden hadden we een fantastische rondleidster, die niet van ophouden wist. (Kunstgeschiedenis gestudeerd).

Eten tussen de middag: je moest het maar doen met een broodje of stuk pizza dat je en passant op de terugweg kocht, hollend naar de bus.

Dat (eten) deed je maar in je 'eigen'-tijd!

fantastisch

Leo, 24-7-2017

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel

Heel plezierig.

L. Bakker, 4-11-2016

Charme hotel uit de jaren 20 van de vorige eeuw. Wij hadden een kleine kamer met een slecht bed waarvan de springveren 's morgens in je lijf stonden. Bad werkte niet maar is gerepareerd. Wel aardig schoon maar zeer gehorig. De stoelpoten maken veel lawaai over de vloer en de buren zijn ook duidelijk hoorbaar maar verder een aardig hotel met zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt is saai maar voldoende en het diner is redelijk. De drankjes zijn duur. Kleintje wijn 8 euro, grote fles 13 euro. De fles kan met kamernummer weggezet worden.

echt heel erg goed

rijk, 28-9-2016

Een heel mooi hotel heel er vriendelijk personeel mooie en schone kamers het eten was ook heel goed en een geweldige ligging met een paar minuten lopen ben je in het hele gezellige dorp met voldoende uitgaansmogelijkheden en hele gezellige mensen over al om je heen.

Ook heeft het hotel een heel mooi zwembad een genot om naar een warme dag even af te koelen in het zwembad

Mooi Histrories Hotel Heel Netjes

Cor Batenburg, 6-9-2016

Eten is goed maar eenvoudig bad douche kan beter

Een heerlijk hotel!

Jolanda Abels, 1-9-2016

Een zeer sfeervol hotel met uitermate attent en vriendelijk personeel. Zelden heb ik me zo welkom gevoeld.

's Morgens kreeg je een briefje waarop je kon aangeven wat je s avonds wilde eten. Hierbij was er een keuze tussen twee menu's. Het eten was voortreffelijk.

Het ontbijt was basic, met witte bolletjes, croissants, Italiaans brood, Yoghurt en muesli. Daarbij koffie, thee en vruchtensap. Maar wilde je iets anders dan kon je dit, tegen betaling, bestellen.

Bij de kamer was het minpuntje dat er weinig stopcontacten waren en op lastige plaatsen. De douche was klein maar werkte prima. Een goede straal en lekker warm water. Bedden waren prima.

Dit is een hotel waar ik zeker weer naar toe zou willen.

Mooi hotel stijlvol hotel.

Inge, 29-8-2016

Goed hotel en prima prijs kwaliteit. Montecatini therme is gebouwd rond de 19e eeuw zo ook dit hotel. Het hotel is ingericht met antique meubels wat bij het hotel past. Wij hadden een 4 persoonskamer die erg ruim was.

Wij hebben genoten van het eten. Er werden eieren gebakken op bestelling en cappuccino voor ons gemaakt. Het diner was lekker en op een Italiaanse manier bereid. Wij vonden het top!

Geweldig hotel

Andrea, 22-8-2016

Wat een mooi ouderwets hotel maar zeer sfeervol. Kamers met airco en een prima douche.

Het dorpje is erg gezellig. Je kunt werkelijk alle kanten op.

Trek nergen op

Slootmans wim, 15-7-2016

Dit is het slechtste hotel ooit muffe kamers zeer slechte bedden kleine kamers . Oud charmant is eigenlijk gewoon oud versleten airco maakt meer lawaai dan koelte. ...

Het eten wordt in snel tempo opgediend en is zelfs dan koud, wat koud moet zijn ( sla tomaat enz. staat zonder koeling in de zaal.) Het zwembad is oud de trappen groen en glad.

Hier staat de klok al jaren stil. Als ik dan 1 plus puntje moet geven ze zijn super vriendelijk maar deze mensen begrijpen gewoon niet hoe je een modern hotel moet runnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Du Park et Regina in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Du Park et Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Du Park et Regina scoort een 7.71 uit 10 op basis van 86 reviews.