Hotel Casa Rossa

5.8VoldoendeScore uit 11 reviews

5.8VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Casa Rossa

• 7Anton08-07-2012

Echt Italiaans hotel

Best een leuk en aardig Italiaan hotel. Jammer dat het vrij ver van het centrum afligt van Montecatini zelf. Kamer klein, maar wel schoon. Onze kamer had een balcon aan de achterzijde op de eerste etage, Maar aan hert balcon was de centrale airco van het hotel bevestigd. En die maakt echt veel herrie bij aanslaan en geeft het aanzicht van een machinekamer. Dus snel deuren, ramen en luiken naar beneden, toen viel het mee. Prima diner, heel mooi en sfeervol gedekt. Ontbijt op z'n Italiaans, dus niet al te uitgebreid. Natuurlijk geen yoghert, maar dan moet je ook maar thuisblijven, nietwaar !? Geen WiFi op de kamer ontdekt, hoe dat verder in het hotel is geregeld, weet ik niet. Zwembad zag er wat verwaarloosd uit, daar hebben wij gewen gebruik van gemaakt.

• 6R. Teela03-10-2010

Nooit meer

Moet hoognodig gerenoveerd worden. Te kleine eetzaal, te kleine lounge wel vriendelijk ontvangen. Consumptieprijzen vrij prijzig. Te ver van het centrum. Ligt wat hoger gelegen. Wij waren met 2 groepen het was overvol. De kamers ontzettend klein, wel schoon, stoelen waren stuk, geen stopcontacten voor telefoon, opladen camera ed.

• 9Jacek07-08-2010

Super hotelik

Nocowaliśmy w tym hotelu tylko jedną noc i jestem przekonany że gdyby nasz pobyt był dłuższy to ocena była by jeszcze lepsza. Położenie jest malownicze z pięknym widokie na góry czy to z basenu czy też z balkonu pokojowego. Po trudach podróży dostaliśmy bardzo smacznę kolację i to w ilościach odpowiadających naszym apetytom. Obsługa bardzo profesjonalna. No i basen choć nie duży ale z czystą i cudownie chłdną wodą. Casa Rossa* w Montecatini jest warty polecenia. ps. komary są nie tylko we Włoszech !!!

• 9Vlaming25-11-2009

Zeer gezellig, typisch Toscaans

Deze zomer naar Casa Rossa geweest. Sinds dit jaar zijn het nieuwe eigenaars.

Personeel was zeer vriendelijk (zeker voor ons dochtertje) Mooi onderhouden zwembad, niet groot, dat wel. Maar als je naar Toscane gaat om een groot zwembad te hebben, ga je beter naar Sunparks in eigen land. Het eten was eenvoudig (Toscane heeft dan ook een "arme" keuken) maar was wel zijn geld waard. 'sOchtends mocht het wel wat "meer" zijn...

Wij hebben geen klagen gehad van de parking, hadden altijd plaats. 's Avonds stelde bar weinig voor, maar recht over het hotel was er een typisch volkscafeetje waar het heerlijk toeven was aan spotprijzen!

Als je typisch Toscaans wil logeren is dit een aanrader, wil je luxe dan zit je in de verkeerde streek...

• 6donat16-08-2009

Personnel sympatique c'est déjà ça!

Personnel charmant mais pas toujours professionnel. Hotel non adapté aux petits enfants, pas de chaises hautes!!!! Très petite "piscine". Repas du soir à heure fixe, service à table. On sent que le personnle veut faire plaisir mais n'en a pas les moyens.

• 4Hahn20-07-2009

schlecht geführtes hotel

Minizimmer,Duschecke mit Schimmel bedeckt,Balkon ohne Stühle u.Tisch.Frühstück immer die gleiche Wurst u.Käse,Abendbrot teilweise sehr schlecht.

• 1Geuvens Luc21-01-2009

Nooit meer!!

Nog nooit meegemaakt! Ik ga al jaren op hotel en heb nooit klachten gehad. Slecht eten, veel lawaai van sirene's....rustige buurt stond er in de folder! Ontbijt ontoereikend, brood te kort.... Bewaakte parking?, haha die waker lag te slapen en er waren te weinig plaatsen! Een goede raad: boek nooit in dit "hotel"

• 4Inge02-08-2008

Nooit eerder gezien!!!

Wat we hier hebben meegemaakt is ongelooflijk! Ik ben al op vele plaatsen geweest en al in vele hotels dus, maar wat er hier allemaal gebeurde sloeg alles. Het ontbijt was verpakt en kregen per persoon slechts 1 broodje en moesten smeken voor wat meer. 's Avonds hadden we normaal saladebuffet en een keuzemenu, maar deze hebben wij nooit te zien gekregen. Het hoofdgerecht was nog het ergste van alles. Tijdens ons verblijf waren er 2 bussen met Engelsen en hierdoor werd onze nachtrust wel meer dan eens verstoord. Ook moesten wij onze auto's op straat parkeren terwijl we gratis bewaakte parking kregen! Ik raad dit hotel zeker niet aan.

• 4Meyer, Christel20-05-2008

Im Zimmer funktionierte nur teilweise das Licht. Telefon war kaputt. Beide Mängel wurden nach mehrmaligem Erinnern auch seitens der Reiseleitung auch nach einer Woche nicht behoben.

• 8Jan25-07-2006

Familiaal hotel met een uitstekende service - zeer persoonlijke benadering - ideaal gelegen om Toscanie te verkennen. Kamers zijn eerder klein maar proper. Geen haute cuisine maar het eten heeft mij telkens gesmaakt - mogelijkheid bestaat echter om het diner te nuttigen in een nabijlegen bergrestaurantje met een mooi uitzicht over Montecatini. Jammer genoeg verkozen onze kinderen de keuken van het hotel zelf maar zoals hierboven vermeld was die ook best lekker. Er is een zwembadje maar met 3 personen is dat al overvol. Is een 3-sterren hotel maar wel met 5-sterren personeel. Wie gezelligheid verkiest boven onpersoonlijke luxe is hier op het juiste adres. Verbleven hier 7 nachten met 2 kinderen van 6 jaar en die werden door het personeel enorm in de watten gelegd.

Hotel Casa Rossa info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar