Vakantiehuis Casa Rondo

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Rondo

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Rondo voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Casa Rondo in het Nederlands

Zalige plaats

jef wouters
7-9-2012

We zijn ,familie met 2 kinderen 10 en 14 jaar op vakantie geweest in Casa Rondo van 11/08/2012 tot 25/08/2012.

Het huis is gewoon prachtig, enkele kilometers buiten Montecatini Terme gelegen op een berg met een prachtig uitzicht.

Het huis is toscaans ingericht en voorzien van alle gemak,het is gelegen op 30 000m² grond met vooral olijf en fruitbomen.

het zwembad is heerlijk.

De eigenaar is een wijnboer en stelt zijn producten aan een zacht prijsje te koop.

Het huis is gelegen hartje Toscanie ,Firenze ,Lucca,Pisa,Pistoia,Prato zijn allemaal binnen het uur berijdbaar.

Volterra ,San gimiano,Sienna ongeveer 1,5 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Rondo in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Rondo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.