Hotel Cappelli - Croce di Savoia

7.2Goed

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Cappelli - Croce di Savoia voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Cappelli - Croce di Savoia

• 2018
    7Loekie05-06-2018

Leuk hotel, leuke plaats, helaas van het ontbijt.

Het hotel was wat ik verwachtte van Monte Catini, Italiaans oubollig maar ook best wel grappig. Bij binnenkomst denk je wel even, waar ben ik nu beland, want je gaat 30 jaar terug in de tijd. De kamer was prima schoon, ik miste wel een douchegordijn, maar het viel mee... De lift is zoals eerder vermeld erg traag, maar deze is dan ook echt antiek en dat is juist wel weer leuk. Had vaak wel gevoel de enige gast te zijn, omdat de gangen erg leeg en donker waren. Dat was niet zo, maar het gaf een wat unheimisch gevoel. Het ontbijt was onaantrekkelijk en de ruimte ongezellig. Je kan wel buiten zitten bij mooi weer. Maar de bordjes etc. waren plakkerig en de keuze qua broodbeleg miniem. Voor een gekookt ei betaal je 1,50 euro bij , een omelet 3,00 euro... En please stofzuig eens alle perzische tapijten goed, ook die op de kamer (heel klein en dus onder bed geschopt). Ze zagen er echt ranzig uit in het daglicht. Zwembad en service prima!

Alleenreizend

• Oude reviews

1Winkel15-06-2015

Hotel Cappelli, wegwezen en snelli!

Montecatini Terme, vergane glorie ten top! De termen zijn niet meer dan wat naar zwavel stinkende badjes waar je ook nog eens een badmutsen op je hoofd moet. Te duur ook nog eens! In de stad zelf lopen alleen maar ouwe fossielen, die natuurlijk alleen maar zo oud zijn door die stinkende termes. Dan het hotel, wat een enorme aanfluiting zeg. Je loopt vanaf buiten een donker gat binnen, waar alleen een blinde met zijn geleide hond de weg weet. Oké, de mensen aan de balie zijn best aardig en behulpzaam maar alles straalt een ouwbolligheid uit. De lift is zo traag dat de trappen een uitkomst zijn. Het eten is karig en er is maar weinig keuze. Alles wordt in een rap tempo op je bord gesmeten. De airco is alleen van 13 uur tot 24 uur aan. Als er kans op onweer is gaat deze helemaal niet aan. Kortom, een familie hotel aan de rand van de afgrond. Touroperator, schaam je om dit hotel mensen aan te bieden. Wel een voordeel is dat je snel met de trein weg kan uit deze stad. Voor ons nooit meer.

Anders

• 10Dops09-01-2014

Gracia Famillia Cappelli

Dit hotel bezocht in de zomer van augustus 2013 met 2 kinderen (15 en 16 jaar) Een vriendelijke en behulpzame ontvangst na onze autoreis. Dit hotel straalt klasse uit. Het ontbijt is typisch Italiaans, maar het diner was ongelooflijk lekker. Onze zoon heeft zich kunnen uitleven op zijn koersfiets in de bergen!! De dochter vond het zwembad heel tof!! Wij gaan zeker nog terug.

Met oudere kinderen

• 8Sanne11-09-2013

Super hotel, goed eten, vriendelijk, fijne bedden!

Wij vonden hotel Cappelli echt een aanrader. Je kunt alle kanten op zowel met de trein als met de auto. De kamers zijn goed, en de bedden slapen heerlijk. Vriendelijke mensen! Of terwijl een hotel om aan te raden.

• 8Agnes Jansen25-08-2013

Sfeervol nostalgisch hotel

Wij hebben 14 dagen verbleven in dit hotel met halfpension. Het diner was afwisselend en erg lekker en uitgebreid. Elke avond kon je iets nemen van het saladebuffet. Ook kon je kiezen tussen soep of een ander voorgerecht. Tevens kreeg je ook nog een ander klein voorgerechtje. Voor het hoofdgerecht kon je kiezen uit 2 gerechten. Ook hield de kok er goed rekening mee dat 1 persoon van ons vegetarier was. Het hotel is nostalgisch, oubollig en sfeervol. Met supervriendelijk personeel. Een klein zwembad met ligbedden en whirlpool om even te kunnen zwemmen of zonnen.

• 8Sharon04-01-2013

Net en goed hotel, geweldige ligging

Het hotel is erg netjes. De kamers zien er goed uit en zijn goed schoon. Je kunt erg leuk buiten de deur eten. De ligging is geweldig. We zijn iedere dag op de trein gestapt, die maar een paar 100m verderop is, naar een andere stad. Het is heel goedkoop en makkelijk om met de trein te reizen.

• 7Kim29-09-2012

Prima hotel voor uitstappen.

Wij zijn onze huwelijksreis begonnen in dit hotel. Prima hotel, propere kamers, maar geen huwelijksreis waardig. Dit is ook een beetje de fout van het reisbureau, maar er stond wel in de brochure 'attentie bij huwelijksreizen', maar helaas dus niks gezien. Het is een hotel waar vooral veel ouderen komen, wij waren er 4 nachten en als jong koppel is dat meer dan genoeg. Het ontbijt is sober, maar lekker. Het avondeten was heel lekker, maar voor ons gedateerd. De ligging is wel perfect. Je kunt op loopafstand de trein nemen naar Firenze,Pisa,Lucca etc. Ideaal, want met de auto zijn die steden bijna niet te doen. Het stadje zelf stelt weinig voor, ook hier zie je overal ouderen, er is wel een openlucht cafeetje met live muziek, dat was gezellig. Al en met al een prima en proper hotel met vriendelijk personeel, maar vooral op ouderen gericht.

• 6Nicole23-09-2012

geen tweede keer !!!!!

Ligt in een zéér druk, smal straatje recht tegenover een pretpark,open van16 tot 24u,met springkasteel. In kamer vooraan kunt ge geen slaap vatten voor 24u .Het hotel zelf is oud ,oude meubelen & tapijten maar proper.Pluspunt was de grote kamer met parket en aparte matrassen.Wat de keuken betreft ,dat was een grote flop! zo'n slecht eten ! Het buffet bestaat uit sla en geraspte wortelen.Geen tomaten in het land van de pomodori!.Antipasta en pasta ( eetbaar) en hoofdgerecht: uitgebakken vlees met aangebrande kroket, of stoofschotel met vette saus met een verschrompelde patat. Dessert veel te zoet . Ontbijt pover , confituur , kaas en hesp . Kleine harde broodjes , opgewarmd Tuin met ligzetels aan zwembad nodigen niet bepaald uit , Het stadje zelf is leuk, met vele terrasjes en winkeltjes. Leuk om 's avonds in rond te wandelen . Goede uitvalbasis om per trein Lucca,Firenze, Pisa , Viareggio e.d. te bezoeken want station ligt op 15min wandelen.Parking 3€ /dag met hotelkaart.

• 7A. Nijman02-09-2012

Voor ons geen volgende keer

De ligging van het hotel is goed. De kamer was simpel met slechte bedden (matras zakte door) Personeel was vriendelijke op een serveerster na. Het ontbijt was erg karig en het avond eten stelde niet veel voor, het was niet erg gezellig de andere hotel gasten gingen buiten de deur eten.

• 8Linnn01-09-2012

Heerlijke vakantie gehad!

Hotel heeft een ideale liggen om te luieren EN om Florence/Pisa/Lucca te bezoeken. We hadden een nette kamer met balkonnetje, al was 't vaak te warm om daar te zitten. In de tuin kun je heerlijk liggen, zo nu en dan een duik nemen in het zwembad of even ontspannen in de whirlpool.

Ontbijt was goed, lekkere croissants, kleine harde witte broodjes en zelf af te snijden plakken brood. Yoghurt en zoet gebak. Beleg van jam, chocoladepasta tot ham/kaas. Voor ieder wat te kiezen dus. Avondeten hebben we twee keer gedaan en dat smaakte ook goed.

Omgeving van het hotel was OK. Naast de deur is een soort markt met een paar eettentjes die de lasagne even in de magnetron opwarmen en dan serveren. Met ruim 5 min lopen ben je in het stadje en binnen 10 min, ben je bij 't station Montecatini Centro, ideaal voor uitstapjes naar Florence/Lucca/Pisa. Het stadje zelf vonden wij wat saai.

De airco werkt alleen op de warmste uren van de dag, tussen 11.30 en 4.30 's nachts. Dat was goed te doen.

6 tips over Hotel Cappelli - Croce di Savoia

• Hubert & Danielle, 17-06-2012

Tip: neem vanuit Montecatini Terme de trein naar Firenze, prijs 4,5€ per traject.

• Agnes Jansen, 25-08-2013

Bezoek vooral de plaatsen Florence, Pisa en Lucca, Ook is het leuk om naar Collodi te gaan om de tuinen van villa Garzoni te bezoeken met vlindertuin.inclusief attractiepark van Pinokkio. Leuk voor kinderen maar ook voor volwassen leuk om e.e.a. te ontdekken. Ga in Montecatini zelf vooral met de kabelbaan naar Montecatini alto. Voor een prachtig uitzicht. In het hoofdseizoen is Montecatini Terme een bruisend stadje te noemen. Elke avond was er wel ergens life-muziek.

• Sharon, 04-01-2013

Reis met de trein naar de andere stadjes.

0 vragen over Hotel Cappelli - Croce di Savoia

• VerzorgingHalfpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats