Hotel Boston

ItaliëToscaneMontecatini Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Boston voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 16 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Boston

• 8Jan05-09-2016

10 dagen Montecatini Terme Toscane

Erg rustig Hotel ,lekker eten,ideaal om de steden Florence,Pisa,Lucca en Sienna met de trein te bezoeken makkelijk en goedkoop.

• 8vidijo31-05-2012

Familiaal hotel, gunstig gelegen

de auto parkeren op het privéterrein is wel duur. De maaltijden zijn wel gevarieerd maar gewoon, de ontbijten goed maar niet meer dan dat. Wij hadden een kamer aan de straatkant wat 's avonds ('s nachts) wel voor rumoer zorgde. Algemeen was het een goed hotel qua prijs/kwaliteitsverhouding. Het zwembad bevindt zich op het dak van het gebouw links.

• 10Beyen Luc18-09-2011

Zeer gezellig hotel

Al lof voor hotel Boston met zijn super vriendelijk personeel. Lekker eten. zeer goede ligging tegenover de winkels en treinstation waar je voor 8 euro heen en terug met de trein naar Firenze , Lucca en Sienna kan sporen. Wij gaan er zeker terug!

• 7Fam. Kroeske03-08-2011

Veel ouderen

Parkeren in de omgeving voor een kleine vergoeding is goed te doen. Vriendelijk personeel. Kamer ook redelijk met balkon, wel vrij gehorig. Ontbijt zeer matig, avond eten ook matig. En vooral veel ouderen, wij waren veruit de jongste (28&30 jaar), maar vond het niet heel erg. Ligging redelijk, maar centrum niet echt bijzonder.

• 8Geert Dewaele15-04-2011

geslaagde vakantie, een aanrader dus.

Montecatini Terme is een stadje met heel wat winkels, maar er heerst geen echte winkeldrukte. Veel toeristen wandelen er niet, die zijn vooral op citytrip naar de belangrijkste steden in de buurt: Pisa, Siena, Firenze, Lucca,…. Mocht je een snipperdag willen: op wandelafstand vinden we een prachtig park en voor de kinderen een speelplein met springkastelen. Het stadje is een van de belangrijkste thermaalbadplaatsen van Europa. Het water van de bronnen zou vooral een heilzame werking hebben op de lever en het spijsverteringsstelsel. Een gezellig en net hotel, dat ligt in een mooie, rustige straat met 2 bomenrijen. De incheckbalie is heel bescheiden qua grootte, wat meteen verraadt dat dit eerder een klein tot middelgroot hotel is. De infrastructuur is smaakvol ingericht. Het personeel is heel vriendelijk, spreekt vooral Engels (begrijpen weinig Frans), zowel bij de receptie als in het restaurant. Er is draadloos internet (Wifi) voor de gasten: deze is gratis wanneer men zijn eigen l

• 8Loes Seelig10-10-2009

Wij waren hier 4 dagen met de Vrijuit Rondreis.Prima ontbijt en diner. Onze kamer aan achterzijde met balkon, alleen de airco was nogal rumoerig, verder ok. Hotel vlakbij het gezellige centrum met winkels en terrasjes. Hotelparkeerplaats Euro 7,- per dag was ook prettig, want in de straat is het vaak lastig parkeren. Personeel vriendelijk. Wij waren in iedergeval tevreden.

• 6Marleen19-08-2009

hotel is ok maar niet super

Alles ziet er nogal duister uit,ook de kamer met enkel een smal raam zonder balkon of terrasje.De badkamer is een gangske waar douche,wc,bidet en lavabo juist naast elkaar staan.De kamer was nogal stoffig,ook in de kast.Personeel is viendelijk en kunnen zich in het engels behelpen.Het kleine ontbijtbuffet is maar tot max. 9.30u en er ligt nooit vers fruit.Fruitsap uit de automaat heeft een raar kleur en niet veel smaak.Je moet 's morgens invullen welk van de 2 menu's je wilt eten 's avonds,dit is wel lekker en genoeg.Het enige nadeel is dat je er altijd moet zijn om 19.30u en klaar bent rond 21.15u.Als je nog niet naar boven wil kan je op het terras aan de straat zitten of doordat hier niks te doen is elders gaan.Zelfs in de bar is er geen muziek dus niet te verwonderen dat er bijna nooit iemand zit.Het zwembadje is op het dak aan de overkant met een mooi uitzicht.Het was niet slecht maar ik zal er zeker niet meer terugkomen.

• 7Stephan16-08-2009

Leuk hotel

Boston is een leuk hotel met aardig personeel. De kamers zijn goed, netjes en schoon. Verwacht geen superluxe, maar je kan er goed vertoeven. Hotel is wel gehorig en als je buren de airco aan zetten, dan zijn oordopjes een aanrader. Eten is redelijk. Ontbijtbuffet is OK voor Italiaanse begrippen, genoeg keuze. Hieronder zie ik reacties van mensen die waarschijnlijk Van der Valk gewend zijn. Zij moeten lekker in NL blijven en daar ontbijten ipv zeuren. Het Italiaanse ontbijt is meestal niet veel omdat de Italianen onderweg ontbijten. Broodje bij de bakker en espresso bij de koffiebar. Avondeten is ook redelijk. Misschien kan je in een restaurant beter eten, maar dan moet je dat maar gaan doen. Hier wordt gewoon voor de massa gekookt en dan is de kwaliteit goed, maar kan beter.

• 8desmet jacques24-10-2008

heel goede prijs kwaliteit

8 dagen verbleven en een heel goede ervaring wij verbleven in het bijgebouw waar op het dak het zwembad is heel netjes en proper en een heel goede ligging in het centrum van montecatini ontbijt uitgebreid en goed eveneens het avondeten je hebt alle dagen keus uit 3 voor en 3 hoofdgerechten en het is lekker en zeker genoeg voor ons een aanrader moesten we in de toekomst terug gaan naar toscane zouden we er terug gaan

• 8Fam. lahoutte26-05-2008

wij, mn man en ik waren hier met een groepsreis van 11 tot 18 mei.We hadden een zeer nette en ruime kamer. Het ontbijt was lekker en de broodjes en koeken heel vers.s'Avonds hadden we keuze uit drie verschillende menu's.Het hotel ligt wel in een drukke buurt, maar na de mooie daguitstappen konden we toch onze slaap goed vinden.Wij hadden echt niet te klagen!

Hotel Boston info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar