Camping Belsito

Camping Belsito
7,8

37 tips over Camping Belsito

Astrid, 7-8-2018
Ook leuk om te gaan bezichtigen is de grotta maona. Dat is met de auto een paar minuutjes rijden vanaf de camping. Kleed je een beetje warm aan want het is 15 graden in de grot en stevige schoenen zijn ook aan te raden. Je krijgt ter plaatsen een veiligheidshelm. Met een engels sprekende gids krijg je een rondleiding in de kleine maar indrukwekkende grot. Het duurt ongeveer een 30 minuten.
Herman, 5-8-2017
Teveel om op te noemen; Florence (Uffizi museum is werkelijk prachtig), Sienna, Chianti tour, Montecatini Alto, Pisa Volterra, de kust voor wat afkoeling. Probeer een publiek strand te vinden.
Negenman.rood, 18-8-2016
Het privé sanitair is klein maar zeker een aanrader.

Marloes91, 24-8-2015

Ga eten in het restaurant da pellegrino , staat ook via trip advisor aangeschreven.

Ga bij het verlaten van de camping linksaf, rij 3 km op een gegeven moment bevind het restaurant zich in een bocht aan de linker hand, staat ook aangegeven op borden.

Kaas liefhebber?

Ben je op zoek naar de meest lekkere Italiaanse kazen en vleeswaren, ga dan naar dit lekkere winkeltje waar ze wel alleen Italiaans spreken er komen ook alleen lokals.

Naam : Art Latte

Adres : via g. Puccini 1816

Plaats : Porcari (gemeente lucca)

Het zit aan een hoofdweg even goed om je heen kijken er staat groot op de gevel art latte.

Marloes91, 24-8-2015
Lekker rustig strand,ga via de tolweg naar Pisa nord,na het betalen van de tol ga je linksaf , na ongeveer 700 meter rechtsaf en volg de bruine borden met Marina di Vecchiano, als je marina di vecchiano in je TomTom intoetst kom je er ook. Het is een zandstrand met redelijk rustige zee en toezicht. Midden in een natuurgebied.

Seraja, 23-8-2015
Tips voor uitstapjes: 1. Lucca, vooral erg leuk met de fiets 2. San Gimignano met zijn vele torens 3. Cinque Terre bezoeken aan de kust. Dit is vooral leuk om te doen met de trein vanaf Levanto
Mirjam, 13-8-2015

Het is leuk om de olijftoer te doen, op de camping te reserveren.

Fietsen over de stadswallen van Lucca vonden wij ook erg leuk.

vonne, 17-7-2015

Er zitten elec.hekken tussen 2e en 3e terras, die s'nachts dicht gaan, met een knop te openen. Zorg dat je altijd eerst op die knop drukt en niet door loopt als ze al open staan, dan sta je er tussen.

Met de trein naar Florence,(gratis parkeren bij station), prima te doen in 50 min en je komt in het centrum uit.

Wandelingetje naar Montecatini Alto, leuk gezellig dorpje ( met gratis wifi )

Esjay02, 21-6-2015

Als wielrenner kan je je hart ophalen in de directe omgeving, mits je van heuvels houdt!

Neem de trein vanuit Montecatini (parkeren op P3) als je naar Lucca of Florence wilt.