Hotel Augustus

ItaliëToscaneMontecatini Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Augustus voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 33 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 33 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Augustus

• 5Monika Heinrich11-07-2014

3 Sterne zu hoch gegriffen

Dachterasse nicht zu benutzen,kein Schwimmbad,zu kleines u veraltestes Bad.Wartezeiten beim Frühstück,eher kärglich,nur Weißbrot.1 Kaffee Automat für 50 Pers.1 Fahrstuhl.TV kein Deutsches Programm.

• 6Jan van Belsen29-08-2012

SIMPEL, zo, zo.......

Singlebusreis via een touroperator, 37 deelnemers, 29v en 8m.Als single een 2 pk aan de voorkant, 's middags zonkant. Verkeersoverlast, straatkant, nvt. Airco werkte erg onregelmatig, onder bedden stoffig, kranen zouden er beter uit kunnen zien. Alles zeer sober, weinig creatief. Het geheel in het hotel deed soms knullig, onvolwassen, kneuterig aan. Iedereen deed zijn/haar best, maar soms moet men iets ook beheersen. Aan te raden zijn de drankjes Limoncello/Limoncello crema en aperol(Campari-achtig), € 3. Aan tafel fl. wijn slechts € 7, naar boven fl. koud water 1 1/2 L € 1,50. Ben je kieskeurig dan is dit geen hotel voor jou, je moet water bij de wijn doen en niet te kritisch zijn. Al met al een hotel dat super centraal ligt en waar het zeker uit te houden is, zonder al teveel concessies te hoeven doen.

• 4l.de jong14-11-2011

nooit meer

kamer smerig en naargeestig. veel gebreken, airco maakt veel herrie maar werkt niet. Het hotel wordt niet door italianen gerund, daarom geen Italiaanse maaltijden . Het eten is ronduit slecht. koffie komt uit de automaat (in Italië !). buiten de deur gegeten en, échte, koffie gedronken. veel extra kosten gemaakt dus.

• 5Italie fan19-09-2011

Sober, ongezellig, schoon, rumoerig.

Het is een sober hotel, de kamer die wij hadden was een ongezellig donker hok, met een kleine badkamer voorzien van douchegordijn dat aan je rug bleef plakken omdat de ruimte veel te klein was. Zeer rumoerig, om zes uur 's-ochtends gewekt door de vuilnis wagen, of door gasten die met de deuren slaan (zeer gebruikelijk) Het was wel erg schoon en netjes en de mensen waren bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het eten was middelmatig. Bij het ontbijt was de ham eigenlijk altijd zuur, wij zouden het weggooien en we hebben het dan ook niet gegeten. verder alleen jonge kaas en jam, met af en toe een voorverpakt croissantje die ook al taai was. Als je geen eisen stelt is dit een redelijk hotel.

• 7anja_m6309-08-2011

Net hotel.

Hotel Augustus zag er netjes uit en de bediening was vriendelijk.

• 8H.Boekweit10-09-2010

leuke outhentiek Hotel en stadje.

Hotel "Augustus" is een eenvoudig maar traditioneel Italiaans hotel. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Het hotel is centraal gelegen. En er zijn voldoende uitgaans gelegenheden in de omgeving. Een goede plek om als uitvalbasis te dienen om de streek "Toscane" te verkennen. De hotel eigenaar is bezig met renovatie, lag in het hoogseisoen stil. Konden daardoor geen gebruikmaken van het dak terras. Maar dit was niet storend.

• 8Gepke Zwier08-09-2010

Een héél fijn hotel

Fijne ruime kamer, elke dag schone handdoeken, en schone kamer, lekker eenvoudig eten, héél vriendelijk personeel, mooi gelegen in bijna het centrum van een leuke stad. Kortom ik heb er een heerlijk verblijf gehad.

• 8CvW05-09-2010

Goed hotel met vriendelijk personeel

Goed hotel met sfeervolle lounge en eetzaal. Het personeel is vriendelijk en service-gericht. Hotelkamer wordt elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Kamer en badkamer is redelijk van afmeting. Goed stevig bed. Hotel ligt aan redelijk drukke weg, maar niet irritant. Op kamer zelf is er weinig van te horen. Ligging midden in het centrum, waardoor alles te voet bereikbaar. Ontbijt is voldoende, diner lekker en ruim voldoende.

• 8CvW05-09-2010

Goed hotel met service-gericht personeel

Na onderstaande beoordelingen (van vóór augustus 2010) gelezen te hebben verwachtte ik niet veel van het hotel. Maar bij aankomst zag ik al dat er niet veel van klopte. Met een groep singles genoten in het hotel en van het vriendelijke en vooral service-gerichte personeel. Het hotel ziet er al bij binnenkomst erg gezellig uit. Ook de eetzaal is sfeervol. Hotelkamer werd elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken. Goed bed, afmeting kamer en badkamer groot genoeg. Het eten was prima, geen hoogstandjes maar wel lekker en voldoende. Ontbijt was simpel, maar meer dan de Italianen zelf eten! En genoeg voor ons Hollanders. Het is gewoon een kwestie van aanpassen aan 's lands gewoontes. Ligging aan een redelijk drukke straat, maar niet irritant door het eenrichtingverkeer. Op de kamer zelf was weinig van het verkeer te horen. Het hotel ligt midden in het stadje zelf, waardoor alles op loopafstand. Kortom: een aanrader!

• 8truus v steen02-09-2010

voor een fijne vakantie

met een groep single's heb ik een fijne vakantie in het hotel gehad,mooie kamer met balkon lekker koel door de airco. Het personeel doet alles voor je en met een vriendelijke lach. Eten was ook ruim voldoende iets meer rauwkost zou ik wel op prijs stellen maar kortom een goed hotel en dat voor die prijs

Hotel Augustus info

Facilities