Hotel Arnolfo

Gezellig Familiehotel

LadyHearts
24-7-2013

Hotel Arnolfo is goed te bereiken ligt in Toscane in Montecatini

het personeel is zeer gewillig naar de gasten toe de wifi is gratis ook kregen wij 2 x spa en 2 x therme cadeau via Travelbird geboekt

het eten bestond uit 4 gangengerecht en was elke dag weer een verrassing en zeer goed verzorgd ook het ontbijt was prima geregeld lekkere verse warme broodjes en divers beleg en gebak

De kamer vonden we wel klein 1ste instante was dit helemaal erg klein na 2 x een andere kamer vonden we de 3e kamer beter

Ranzig ten top

ingebjorg
30-6-2013

Deze hoteleigenaar verdient het niet om een hotel te leiden. Dit hotel is ranzig ten top. De website geeft geen goed beeld van de werkelijkheid. Indien je kan annuleren doe het dan. De kamers hebben een gemiddelde inrichting uit de jaren 70 en die geur hangt er ook. Op de kamer wist gerookt en je kijkt uit op een lelijk stuk bouwterein o.i.d. De gordijnen zijn kapot en de douche heeft ook nog een douche gordijn uit die tijd. Al met al een kansloze tent.

ideale plek om toscane te ontdekken

lia
9-6-2013

Verbleven een week in dit hotel, centrale ligging tov steden zoals Pisa, florence, lucca.je loopt zo het centrum van het gezellige montecatine in.

We hadden een kamer met balkon met uitzicht op oude stadje op de berg.

We hadden half pension, goed eten, maar het bleef een verrassing wat er opgediend werd, eetzaal kon iets gezelliger ingericht worden verder ook bij het hotel niet echt gezellig zitje of terras om te borrelen.

Kamers zijn netjes en schoon, het is wel gehorig, matras lijkt wel een plank en de douche was klein en niet te hanteren. Water spoot alle kanten op. Bediening en service zijn goed

We hebben een aantal aanbieders voor Arnolfo voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
Vakanties.nl
Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arnolfo in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arnolfo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.