Hotel Ariston

6 reviews over Hotel Ariston in het Nederlands

Net hotel maar sober

Gerrie,
29-9-2017

De service kan beter. Op het terras moesten we iemand roepen voor een bestelling. Hotel was schoon en netjes. Heel vriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

liever niet meer

Anoniem,
29-7-2017

de bus kon niet voor het Hotel komen wij moesten zeker 200 mtr lopen met onze bagage voor mensen die slecht ter been zijn is dit waardeloos, de intree was wel mooi maar het eten was beneden in de kelder je kon je raam niet open zetten want dan keek je gelijk bij de buren direct naar binnen geen balkon om lekker buiten te zitten, je kon wel voor het hotel op het terras zitten ,maar dan zat je direct aan de straat niet fijn.

Gereisd met vrienden in juni 2017

2008

Een goed hotel

M. de Jong
9-5-2008

Een goed hotel. Door de vele schoolreizen in april en mei erg rumoerig 's avonds in de omgeving. Prima uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden van Toscane. Vriendelijke bediening en een uitstekende keuken!!!

Gereisd met vrienden in april 2008

2007

Keurig hotel met vriendelijk personeel

Jo Bodelier
19-6-2007

Keurig hotel met vriendelijk personeel. Jammer dat de bar 's-avonds slecht bezet is (wordt verzorgd door nachtportier). Kamers zijn keurig met airco. Gunstige ligging voor het bezoeken van omliggende steden. Station op 5 minuten. Bezoek steden per trein is aan te bevelen (gunstige prijs).

Gereisd met partner in mei 2007
2005

prima kamers met koelkastje, via Vrij-Uit kamers met balkon,(stelt niet erg veel voor),eetzaal ongezellig met tl.verlichting, service is goed.Parkeergelegenheid op 200m vanaf het hotel op een(overdag bewaakte) parkeerplaats.Vrijwel geen gelegenheid om auto te parkeren in straat, lastig met in en uitladen van bagage.

Gereisd anders in juli 2005

goede kamers met koelkastje, via Vrij-Uit met balkon. eetzaal erg kil met tl-verlichting, prima service.Geen parkeerplaats bij het hotel, auto moet op zo'n 200 m afstand van het hotel op een openbare (wel overdag) bewaakte parkeerplaats worden neergezet. Lastig met in en uitladen van bagage, bijna geen parkeergelegenheid in straat.

Gereisd anders in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariston in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.