Hotel Ariston

6 reviews over Hotel Ariston in het Nederlands

Net hotel maar sober

Gerrie
29-9-2017

De service kan beter. Op het terras moesten we iemand roepen voor een bestelling. Hotel was schoon en netjes. Heel vriendelijk personeel.

liever niet meer

Anoniem
29-7-2017

de bus kon niet voor het Hotel komen wij moesten zeker 200 mtr lopen met onze bagage

voor mensen die slecht ter been zijn is dit waardeloos, de intree was wel mooi maar het eten was beneden in de kelder je kon je raam niet open zetten want dan keek je gelijk bij de buren direct naar binnen geen balkon om lekker buiten te zitten, je kon wel voor het hotel op het terras zitten ,maar dan zat je direct aan de straat niet fijn.

2008

Een goed hotel

M. de Jong
9-5-2008

Een goed hotel. Door de vele schoolreizen in april en mei erg rumoerig 's avonds in de omgeving. Prima uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden van Toscane. Vriendelijke bediening en een uitstekende keuken!!!

2007

Keurig hotel met vriendelijk personeel

Jo Bodelier
19-6-2007

Keurig hotel met vriendelijk personeel. Jammer dat de bar 's-avonds slecht bezet is (wordt verzorgd door nachtportier). Kamers zijn keurig met airco. Gunstige ligging voor het bezoeken van omliggende steden. Station op 5 minuten. Bezoek steden per trein is aan te bevelen (gunstige prijs).

2005

prima kamers met koelkastje, via Vrij-Uit kamers met balkon,(stelt niet erg veel voor),eetzaal ongezellig met tl.verlichting, service is goed.Parkeergelegenheid op 200m vanaf het hotel op een(overdag bewaakte) parkeerplaats.Vrijwel geen gelegenheid om auto te parkeren in straat, lastig met in en uitladen van bagage.

goede kamers met koelkastje, via Vrij-Uit met balkon.

eetzaal erg kil met tl-verlichting,

prima service.Geen parkeerplaats bij het hotel, auto moet op zo'n 200 m afstand van het hotel op een openbare (wel overdag) bewaakte parkeerplaats worden neergezet. Lastig met in en uitladen van bagage, bijna geen parkeergelegenheid in straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Ariston voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariston in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.