ItaliëToscaneMontecastelloAppartementen MontecastelloAppartement Agriturismo Montecastello

Appartement Agriturismo Montecastello

ItaliëToscaneMontecastello

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Montecastello voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Agriturismo Montecastello

• 10Iressa16-04-2014

Che meraviglia!

Luogo splendido immerso nel verde. Tanto relax e quiete. Non ci sono camere ma veri e propri appartamenti, grandi e dotati di tutto! Il personale è davvero disponibile.. Adatto a coppie e a famiglie con bambini. La piscina è sempre molto pulita. Lo consiglio davvero.

• 7James29-08-2010

Mooi Landhuis

Mooi landhuis, wij hadden de omgebouwde aparte hooischuur wat perfect was. Het zwembad was prima, maar wel simpel. Er konden ook wel wat insecten bij het zwembad zijn (om koeling te zoeken). De zandweg ernaartoe doet je eerst twijfelen of je goed rijdt. Het is gewoon een klassiek landhuis in toscane

• 8James30-11-2009

Italiaanse Sferen

Heerlijke stek, echt een oud landhuis met zwembad, midden in de natuur. Ons appt was een apart gebouw, ik kan niet oordelen over de apartementen in het huis zelf, hoewel we er niets verkeerds over hoorden van anderen. Je kon er heerlijk buiten zitten en het huis was simpel, niets over te klagen. De airco is wel nodig in Augustus en betaal je achteraf. Uitval naar diverse plaatsen is mogelijk, vergis je niet over de afstanden, je kan zo een uur in de auto zitten naar bv San Gimignano. Het zwembad is prima, wel af en toe insecten (wespen/horzels) wat vervelend was (de kinderen hadden het niet eens door). Aan de andere kant is het ook logisch voor platteland italie, en ligt niet aan het huis. Er waren zo'n 7-8 gezinnen, 50% nederlanders, maar ook fransen, italianen etc. Absoluut leuk om naartoe te gaan, maar zou het 1 week doen, en dan afwisselen met een andere plek.

Appartement Agriturismo Montecastello info

Facilities

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar

Room facilities

• WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij