Appartement Lo Scricciolo

142 reviews over Appartement Lo Scricciolo in het Nederlands

Super vakantie

Collin en Ester
20-9-2018

Gezellige accomodatie, rustig gelegen. Worden verschillende extra’s geboden, bij een appartement niet vanzelfsprekend. Wij waren positief verrast door o.a. de thema avonden en gastvrijheid van de eigenaren.

Appartement zeer netjes en ruim genoeg. Geen op- of aanmerkingen. Een fijn en leuk appartement in het mooie Toscane, een aanrader.

Rustige vakantie.

Familie de Bonte
29-8-2018

Prachtige ligging met vriendelijke eigenaars. Heerlijk zwembad en alles netjes verzorgd. Het matras van het bed was erg hard en er is geen airco aanwezig, alleen een ventilator.

Nadeel van de rustige ligging is dat je echt een auto nodig hebt om in de bewoonde wereld te komen.

Super vakantie!

Marco & Petra Oliekan
7-7-2018

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad in Lo Scricciolo. In het kleine dorpje Montecastelli Pisano is Lo Scircciolo prachtig gelegen, met een fantastisch uitzicht over Toscane. Gastheer/-vrouw Frank en Noémi zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Verse broodjes, gezellige thema avonden, tips, uitstapjes met gids, enz. Te veel om op te noemen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Bruil
23-6-2018

Een fantastische locatie om van daaruit het mooiste gedeelte van Toscane te ontdekken. Het appartement voldoet aan alle eisen en de accommodatie met zwembad en jacuzzi is compleet met een prachtig uitzicht vanaf de terrassen over de vallei. Noémi en Frank (Nederlands sprekend) doen er alles aan om je verblijf tot een succes te maken. En dat is gelukt.

Leuke ervaring. Lekker gegeten. Prachtige gewandel

Leny
21-6-2018

Prachtige ligging. Positieve ervaring

prima voor herhaling vatbaar

L. Sleurink
21-6-2018

Het was een geweldige ervaring in alle opzichten proberen Frank en Noémi

het de gasten naar de zin te maken.

Wat hebben we genoten van de ligging het uitzicht de omgeving

het lekkere eten en de aandacht.

Geweldig bedankt!

Lieve groetjes,

Luch en Tini

Wederom fantastisch!

Familie Krastman
31-7-2017

Voor de derde keer met een heerlijke groep hier naar toe geweest. Het was wederom super. Heerlijke omgeving met een heerlijke gastheer en gastvrouw. Bedankt wederom voor de heerlijke week!

Geweldig genoten wat een gastvrijheid! Super

Allard en Christa Aalbers
17-7-2017

Je voelt je zo super welkom in een wonderschone omgeving

Prachtig uitzicht in rustige omgeving!

Charlien
17-7-2017

Prachtige omgeving waar je helemaal tot rust kan komen. Mooi zwembad met alle faciliteiten die je nodig hebt. En daarbovenop nog eens supervriendelijke eigenaars waarbij je met alles terecht kunt.

Om boodschappen te doen moet je wel naar het dichtstbijliggende dropje rijden.

Geweldige plek

Fam.nannings
21-5-2017

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad!!noemie en frank zijn ontzettend gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

we gaan zeker deze terug volgens jaar.......kijken er alweer naar uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lo Scricciolo in Montecastelli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lo Scricciolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.