Montecastelli

Reviews over Montecastelli

prachtig gelegen

Petra en Frits Verkerk
    6-9-2015

Prachtige ligging maar niets te doen. Wel een echt Italiaans restaurant aanwezig, met redelijke prijzen. Op 13 km afstand het eerste plaatsje met winkels. Veel rijden door de heuvels met prachtige omgeving, vereist wel de nodige stuurmanskunst.

Gereisd Met partner in september 2015

Romantisch middeleeuws dorpje

Everlien Bruinsma
    5-8-2015

In het dorp zelf is niet veel te doen. Het is een heel klein dorp, wel erg leuk om door te lopen. Het ligt op een prachtige plek. Om de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig. Wel in de buurt van de steden Siena, Florence, Volterra, etc. Dus zeer zeker een goede uitvalsbasis. Prachtig Romantisch dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi karakteristiek dorp.

edwin-nl
    1-9-2014

Rustig dorp met vriendelijke bewoners, bron in het dorp waar je gratis bronwater kunt tappen en voor 5 cent krijg je dit heerlijke bronwater met bubbels. Twee restaurants in het dorp en veel meer in de nabije omgeving. Prima uitvalsbasis voor steden als Siena, Florence, Volterra en San Gimignano en binnen een uur ben je ook bij de middellandse zee.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Rustige locatie

Harald en Ellen
    12-8-2014

In Montecastelli zelf is niet veel te doen. Er is een restaurant en voor de liefhebber is er een tennisbaan en speelveldje. Het is er rustig en gemoedelijk en in de omgeving is genoeg te zien. (bijvoorbeeld Volterra, Siena)

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Mooi en rustig Italiaans bergdorp!

Fanny, Bart en Jasper
    23-7-2014

Een klein bergdorp, heel gezellig, doodlopend, dus weinig verkeer. Heel vriendelijke bewoners, ook al kennen we de taal niet, iedereen doet zijn uiterste best om zich verstaanbaar te maken! Er zijn geen winkels, slechts 1 restaurant, op 10 km in Pomarence is er een supermarkt waar je alles kan kopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Montecastelli scoort een 8,5 uit 10, op basis van 26 reviews