Villa La Nina

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag32°18°

We hebben een aantal aanbieders voor La Nina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa La Nina in het Nederlands

prima plek om na een drukke dag te ontspannen

annelies
17-9-2011

wij hadden hier 1 overnachting om in de buurt wat plaatsen te bezoeken en dan verder te gaan naar de volgende accommodatie

Gereisd Met vrienden in augustus 2011
2008

Te mooi voor het geld

Guido Dubois
25-9-2008

We kwamen bij toeval terecht bij La Nina in MonteCarlo. De eerste indruk is fantastisch. Mooie parkeerplaats met een grote villa (waar 8 kamers in zitten) en een appart restaurant.

De kamers zijn groot, luxe ingericht en perfect schoon/onderhouden. Een inrichting die echt karakteristiek is voor de omgeving. Het uitzicht is mooi, aangezien je bovenop de berg zit en aan weerszijde in het dal kijkt. Het personeel erg vriendelijk en spreken alleen (zelfs de oude man van ruim 60 jaar) keurig engels. Als je hier verblijft, moet je zeker een keer bij ze gaan eten. Je eet hier altijd uitgebreid, en wordt verzorgt alsof je bij een * restaurant eet. Prijs? 50/60 euro voor 2 personen.

1 minpuntje. Er zit geen zwembad bij, maar dat is makkelijk weg te strepen bij alles pluspunten.

Gereisd Met partner in september 2008

Villa info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Nina in Montecarlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Nina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.