Hotel Borgo La Torre

ItaliëToscaneMontecarlo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Borgo La Torre voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 10 reviews

8.3FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Borgo La Torre

• 6A.Bakker20-06-2016

Tegenvallend

Ons verblijf in Borgo La Torre is toch wel een beetje tegengevallen. Kamers mooi ingericht, maar onpraktisch met een veel te kleine badkamer. Tevens een karig ontbijt in een ongezellige ruimte. Van de 9 nachten dat we er verbleven, waren er 7 met grote Italiaanse familiefeesten, die tot diep in de nacht door gingen. Wat veel geluidsoverlast tot gevolg had.

De ligging is prima, met name voor uitstapjes.

• 4Patrick Koks14-06-2016

Niet zo'n fijn verblijf gehad.

Veel feesten tot laat in de nacht, veel geluidsoverlast. Accomodatie kan wel een goede onderhoudsbeurt gebruiken. Ontbijt werd geserveerd in een soort van kampingcantine. Veel verpakte etenswaren die ook nog eens over de houdbaarheidsdatum bleken te zijn. Eenzijdig ontbijt. Slechts twee warme drankjes bij het ontbijt. Wifi werkte de eerste drie dagen niet, daarna zeer matig. Wij kregen de indruk dat bij vragen aan de receptie deze als een storing, hinderlijke onderbreking werden ervaren bij hun dagelijkse werkzaamheden. Wij vinden de prijs-kwaliteitverhouding ver onder de maat. Wij hebben een maal 's avonds gedineerd, dit was prima! Goed: de ligging en het uitzicht. Monte Carlo di Lucca, het dorpje, ligt slechts op een paar honderd meter.

• 8Yvonne8608-09-2014

Prachtige locatie voor een heerlijke vakantie!

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad in Borgo La Torre! Prachtig plekje met goede parkeergelegenheid! We hadden een mooie hotelkamer met balkon (volgens mij het enige balkon). Een prachtig zwembad dat de hele dag in de zon ligt met lekkere bedden en uitzicht over de wijngaarden. Het ontbijt was niet super maar voldoende voor ons.

We komen graag nog eens terug en dan huren we graag een appartement met barbecue!

• 9Cindy24-05-2013

Genieten!

Hotel Borgo La Torre is een absolute aanrader. Als je aan komt rijden, komt het nog een beetje apart over (ligt aan een doorgaande weg), maar eenmaal achter de poorten van Hotel Borgo La Torre kom je tot rust. Wij hadden een zeer ruime hotel kamer, met een luxe badkamer en een heerlijk bed. Het zwembad is top, goede bedden/parasols en je hebt een prachtig uitzicht. Het eten was heerlijk. Het is een aanrader om 's avonds ook hier je diner te nuttigen, de maaltijden en eigen wijn zijn verrukkelijk. Ook in Montecarlo zelf en omliggende locaties kan je lekker eten. Het is verstandig om in het bezit te zijn van eigen vervoer, de locatie ligt niet in het centrum en openbaar vervoer is niet in de buurt. Pisa en Lucca zijn goed aan te rijden en Florence is ook prima te bereiken met de trein. Als je op zoek bent naar rust, maar toch in de buurt van bepaalde steden wilt zijn is deze locatie een absolute aanrader!!!

• 9tonny morssinkhof09-07-2012

droomlokatie

een mooi gelegen wijngoed nabij het oude vestingstadje Monte Carlo di Lucca (ong,12 km van de bekende plaats Lucca) De gebouwen zijn mooi ingericht als hotelkamers en appartementen. Veel design,zodanig dat door de ontwerper de praktische kant wel eens uit het oog is verloren.Denk hierbij o.a.aan de kleine wastafels en de douchegelegenheid in het bad.Overigens zijn de kamers en badkamers ruim. Behalve op de 2e verdieping , zeer klein en dan ook hebben geweigerd. In gebouw geen lift aanwezig. Wel airco. Mooi aangelegde tuin met schitterend uitzicht en super zwembad tot 3.00 htr. diep. Tevens whirlpool. ook terras met ligstoelen en parasols. Ontbijt matig en karig. Restaurant goed, wordt overigens door een ander gerund en vooral in de weekenden is reservering noodzakelijk.

• 10Harrie van Herpen22-06-2011

Fantastische plek

Dit hotel heeft klasse,het heeft ongeveer 8 kamers en 6 appartementen maar het lijkt dat ze er meer hebben zo groots is het opgezet.De kamers zijn modern ingericht en ruim.Het zwembad is prima en het restaurant uitstekend.Ze hebben ook eigen wijnen tegen betaalbare prijzen.Het hotel ligt centraal in Toscane(lucca/Pizza/florence liggen op ongeveer 30 min afstand.) je moet dan wel 'n auto ter beschikking hebben.Wanneer je bij het zwembad ligt kijk je zo de vallei in over de wijn en olijf velden.Het enigste minpuntje is dat het adres niet in de Tom Tom staat maar wel het GPS nummer)

• 10John Korver07-10-2010

Thuiskomen!

In vier jaar drie keer geweest in zowel de appartementen als het hotel. Lekker zwembad dat in 2009 wel weer een schilderbeurt verdiende. Elk jaar een toevoeging, nieuwe ligbedden, whirlpool buiten. Het restaurant is super met zeer persoonlijke bediening (zeker na drie keer). Kwartiertje van Lucca, geweldige stad om te shoppen. Afgesloten Borgo ideaal voor hele kleine kinderen. Vanaf 5 a 6 jaar wordt het te rustig en er zijn voornamelijk Italianen, ideaal! Sfeervolle en ruime appartementen en designhotelkamers, overal airconditioning. We gaan nog een keer terug!

• 9....16-08-2008

schönes Hotel

tolle Zimmer,ausgezeichnetes Restaurant,super pool

• 9Jantine27-07-2007

Fantastische plek om vakantie te vieren. Mooie hotelkamers, heerlijk buiten ontbijten en erg vriendelijk personeel. Als je gaat eten in Montecarlo is de queensclub een aanrader!

• 9Carinka Berendsen04-07-2007

Uitstekend hotel, prima kamers, doet wat designachtig aan. Ontbijtbuffet is zeer goed verzorgd.

Hotel Borgo La Torre info

• VerzorgingLogies-ontbijt