Appartement Agriturismo Vecchio Olivo

Appartement
Appartement Agriturismo Vecchio Olivo

1 review over Appartement Agriturismo Vecchio Olivo in het Nederlands

Heerlijke plek onder de toscaanse zon

Ella,
28-9-2017

Het zijn grotere en kleinere appartementen op een verbouwde wijnboerderij. Het is er rustig, prachtig uitzicht over de olijfbomen. Ze hebben wijnvelden en olijfbomen.Er is nog een oude molen waar de olijfolie geperst wordt en er worden rondleidingen en proeverijen gegeven.

Op 5 minuten lopen kun je goed eten bij hun eigen "Osteria del Vecchio Olivo".

- Relax under the shade of age-old olive trees and visit our estate's olive mill, where extra virgin olive oil is produced.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Vecchio Olivo in Montecarlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Vecchio Olivo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.