Landhuis Villa Barbaiano

1 review over Landhuis Villa Barbaiano

Wspaniały obiekt

Witold
8-2-2016

Wspaniały obiekt w klimacie dawnych lat dający wiele niezapomnianych wrażeń. W gorące dni można tu znaleźć wytchnienie od upałów. Piękne parkowe otoczenie, stare winnice oraz gaje oliwkowe należące do posiadłości dodają uroku tej posiadłości. Bardzo dobre położenie tej miejscowości jako baza wypadowa do zwiedzania Toskanii. Niezły stosunek ceny do jakości. Bardzo sympatyczna właścicielka.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Villa Barbaiano in Monte San Savino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Villa Barbaiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Villa Barbaiano scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.