Villa Verde Incanto

VillaWeer vandaag31°17°
Villa Verde Incanto

2 reviews over Villa Verde Incanto in het Nederlands

Wij hebben in deze prachtige villa een week onze vakantie gevierd. We zijn hier geweest met 7 vrienden. En hebben echt een super vakantie gehad Zeker een aanrader. Ook de gastheer is een zeer aardige man en heeft een eigen wijn/olijf fabriek waar we op zijn uitnodiging een kijkje zijn gaan nemen. Zeer leuk om gezien te hebben.

Prachtige villa

Dinand
18-5-2010

Een fantastische mooie ruime villa gelegen in een parkachtige volledig omheinde tuin van 8.000 m2. met door zonnenergie verwarmd zwembad. Ongeveer 4 km. van Monte San Savino en 2 km. van supermarkt (Coop) Ook zijn er enkele speeltoestellen voor de kinderen in de tuin aanwezig. De villa telt 6 slaapkamers en 8 badkamers. Bestist aan te bevelen !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Verde Incanto in Monte San Savino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Verde Incanto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Verde Incanto scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.