Hotel Sangallo

Kleine hotelsWeer vandaag34°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Sangallo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sangallo in het Nederlands

Goed hotel

Dinand
21-5-2010

Hotel Sangallo is gesitueerd vlak bij de oude toegangspoort naar het oude centrum van Monte San Savino. Het hotel is onlangs geheel gerenoveerd en beschikt over ruime kamers echter zonder minibar. Op korte loopafstand van enkele goede restaurants. Een uitstekende plek voor enkele overnachtigingen.

Gereisd Met partner in Fri Apr 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sangallo in Monte San Savino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sangallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.