Reviews over Monte San Savino

Fantastisch!

Ellen,
    8-10-2011

Een prachtig vakantiehuis voor een grotere groep mensen. Wij waren met 8 personen, gezin met aanhang, voor 30-jarig jubileum van ouders. Het is een zeer ruime villa met mooie grote slaapkamers en 2 badkamers, een prima keuken met alle benodigdheden, een overdekt terras, BBQ, tennisbaan en natuurlijk t zwembad met nog een mooi terras... Het is prachtig, schoon en het uitzicht vanaf t terras en zwembad is fantastisch! Grote supermarkt in de buurt, makkelijk met auto te bereiken, heerlijke restaurantjes in de buurt met gezelligheid in t centrumpje van monte san savino! Goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, een auto is hier wel noodzakelijk...

Een aanrader, wij hebben genoten!!!

Zeer geslaagde vakantie! In deze prachtige villa!

Rob,
    10-8-2011

Wij hebben in deze prachtige villa een week onze vakantie gevierd. We zijn hier geweest met 7 vrienden. En hebben echt een super vakantie gehad Zeker een aanrader. Ook de gastheer is een zeer aardige man en heeft een eigen wijn/olijf fabriek waar we op zijn uitnodiging een kijkje zijn gaan nemen. Zeer leuk om gezien te hebben.

Prachtige villa

Dinand,
    18-5-2010

Een fantastische mooie ruime villa gelegen in een parkachtige volledig omheinde tuin van 8.000 m2. met door zonnenergie verwarmd zwembad. Ongeveer 4 km. van Monte San Savino en 2 km. van supermarkt (Coop) Ook zijn er enkele speeltoestellen voor de kinderen in de tuin aanwezig. De villa telt 6 slaapkamers en 8 badkamers. Bestist aan te bevelen !!!

prachtige villa op een heuvel

jasper de koster,
    17-3-2009

Dit landgoed heeft eigen tennisbaan, eigen zwembad, barbecueplaats, prachtig uitzicht, eigen oprijlaan met cypressen en automatisch hek. Monte San Savino is een knus dorpje met een aantal prima restaurantjes.