Vakantiehuis Casa Il Poggiolo

2 reviews over Vakantiehuis Casa Il Poggiolo in het Nederlands

Fantastisch!

Ellen
8-10-2011

Een prachtig vakantiehuis voor een grotere groep mensen. Wij waren met 8 personen, gezin met aanhang, voor 30-jarig jubileum van ouders. Het is een zeer ruime villa met mooie grote slaapkamers en 2 badkamers, een prima keuken met alle benodigdheden, een overdekt terras, BBQ, tennisbaan en natuurlijk t zwembad met nog een mooi terras... Het is prachtig, schoon en het uitzicht vanaf t terras en zwembad is fantastisch! Grote supermarkt in de buurt, makkelijk met auto te bereiken, heerlijke restaurantjes in de buurt met gezelligheid in t centrumpje van monte san savino! Goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, een auto is hier wel noodzakelijk...

Een aanrader, wij hebben genoten!!!

prachtige villa op een heuvel

jasper de koster
17-3-2009

Dit landgoed heeft eigen tennisbaan, eigen zwembad, barbecueplaats, prachtig uitzicht, eigen oprijlaan met cypressen en automatisch hek. Monte San Savino is een knus dorpje met een aantal prima restaurantjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Il Poggiolo in Monte San Savino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Il Poggiolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Il Poggiolo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.