Sorteren

Reviews over Monte San Savino

Idealistisch gelegen.

Kim
    29-9-2012

Het is een verbouwde boerderij op het platteland waar je het echte italie proeft, gerund door een familie die nauwelijks Engels spreekt, maar dat heeft juist zijn charme. De ligging is heel mooi en vooral heel rustig, het is afgelegen, maar toch redelijk dichtbij Monte San Savino, Arezzo, Montepulciano etc. om daar 's avonds te eten. De kamers zijn op zijn heel sober, maar wel proper. De bedden zijn helaas veel te hard en de kussens zijn geen kussens te noemen, wij waren hier 4 nachten en dat vonden we toch wel echt genoeg, we zijn wel wat gewend maar deze bedden waren echt niet te doen, heel jammer want verder kom je daar helemaal tot rust. Het ontbijt is sober, maar dat kun je ook niet verwachten als je het echte italie wil opzoeken. Wel elke ochtend vers gemaakte fruittaart en cappuccino, heerlijk! Het zwembad is rustig met uitzicht op het platteland. Als je het echte italiaanse wilt, moet je hier zijn, de harde bedden zijn jammer, maar we zouden er zeker niet voor wegblijven.

Fantastisch!

Ellen
    8-10-2011

Een prachtig vakantiehuis voor een grotere groep mensen. Wij waren met 8 personen, gezin met aanhang, voor 30-jarig jubileum van ouders. Het is een zeer ruime villa met mooie grote slaapkamers en 2 badkamers, een prima keuken met alle benodigdheden, een overdekt terras, BBQ, tennisbaan en natuurlijk t zwembad met nog een mooi terras... Het is prachtig, schoon en het uitzicht vanaf t terras en zwembad is fantastisch! Grote supermarkt in de buurt, makkelijk met auto te bereiken, heerlijke restaurantjes in de buurt met gezelligheid in t centrumpje van monte san savino! Goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, een auto is hier wel noodzakelijk...

Een aanrader, wij hebben genoten!!!

Zeer geslaagde vakantie! In deze prachtige villa!

Rob
    10-8-2011

Wij hebben in deze prachtige villa een week onze vakantie gevierd. We zijn hier geweest met 7 vrienden. En hebben echt een super vakantie gehad Zeker een aanrader. Ook de gastheer is een zeer aardige man en heeft een eigen wijn/olijf fabriek waar we op zijn uitnodiging een kijkje zijn gaan nemen. Zeer leuk om gezien te hebben.

Heerlijke locatie!

Familie Markesteijn
    21-6-2010

Wij zijn hier in de meivakantie een week geweest met twee gezinnen. Dat was goed te doen. Het huis is heel ruim en de slaapkamers liggen lekker uit elkaar zodat je geen 'last' van elkaar hebt. Het ligt vrij hoog in de bergen en er is een mooi terras vanwaar je uitzicht hebt over het dorp Monte San Savino. Als je 's avonds op het terras zit, hoor je niets behalve krekels en zie je beneden de lichtjes van het dorp - echt prachtig!

Wij hadden vijf kinderen bij ons van vijf tot negen jaar en dat was leuk, maar met een baby zou ik het niet doen. Het zwembad is niet afgezet en er zijn overal trappen omdat het huis tegen een berg aan gebouwd is.

Enig minpuntje: de schoonmaak is 'n beetje met de Franse slag gedaan...

Goed hotel

Dinand
    21-5-2010

Hotel Sangallo is gesitueerd vlak bij de oude toegangspoort naar het oude centrum van Monte San Savino. Het hotel is onlangs geheel gerenoveerd en beschikt over ruime kamers echter zonder minibar. Op korte loopafstand van enkele goede restaurants. Een uitstekende plek voor enkele overnachtigingen.

Monte San Savino scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews