ItaliëToscaneMontaltoCampings MontaltoCamping Village California

Camping Village California

ItaliëToscaneMontalto

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Village California voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 14 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 14 reviews
  • 5.3Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

15 Reviews over Village California

• 1Regina Klasen11-09-2019

Echt nooit nooit meer

Zwembad: Jammer dat tijdens de siësta, op het heetst van de dag, het zwembad gesloten is (staat nergens vermeld), badmutsen verplicht zijn, ook dit nergens vermeld!! er nergens schaduw is bij het zwembad behalve bij die ene boom en je geen parasolletje mee mag nemen. Je niet van de kant mag springen, de ligstoelen bijna allemaal kapot zijn.Sanitair: redelijk schoon in het huisje. Dan het personeel... echt vreselijk onbeschoft! En zeer onvriendelijk! En na ons idee is het ook zo dat als je geen Italiaan bent dan kun je langer wachten op je bediening dan elk ander in het restaurant. Voor onze de kinderen was dit een zware domper hier op deze camping, het enige leuke was de zee voor hun, maar ook hier moest je voor een ligbedje betalen. Voetbal corner betaal je ook voor, WiFi ook betalen! Airco net zo. Echt voor alles ! En zo kan ik nog wel even door gaan. En elke avond is het lawaai op de camping ivm de disco. Tot 24:00.

• 7esther18-08-2016

mooie camping

Het is een mooie camping. Dicht bij het strand en dicht bij het zwembad. Zwembad heeft strenge regels maar is eigenlijk heel prettig. Geen luchtbedden in het water waardoor je wel lekker kan zwemmen. En niet je handdoek laten liggen voor de middag. Top. Zo heeft iedereen kans op een ligbed. Jammer is dat er weinig Nederlanders waren. Afstand misschien toch te ver. Wat wij heel storend vonden was dat er geen Engels gesproken werd. Bij het restaurant en de winkel niet. Ze doen daar ook weinig moeite voor je. Alleen bij de receptie wordt dit gesproken. Restaurant medewerkers zijn stug. Jammer. Bij de kinderanimatie wordt alleen Italiaans gesproken en worden anders talige kinderen er niet echt bij betrokken. Mini disco was erg laat. Begon pas om 21.30u. Voordeel is dat het een mooi gebied is en dat je naar Rome kan. Verder zou ik er niet nog een x naartoe gaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 3Pattie11-08-2016

Nooit meer

Schrijf nooit een resentie maar in dit geval doe ik dit wel. Wat een vreselijke camping alleen maar italianen geen nederlander te bekennen dus met twee grotere kinderen geen succes. Overal extra voor betalen zoals airco in de stacaravan wifi bedjes op het strand hebben ze niet voor Vakantie gasten dit weer tegelen bij receptie tegen betaling. Zwembad is idd ook niet echt een succes je mag er eigenlijk niets. Restaurant ziet er niet echt gezellig uit 1 pluspunt het eten was goed. Verder de hele avond een hoop herrie uit de speakers. Kortom wij zijn zelfs eerder vertrokken dit dus nooit meer. Voortaan gewoon weer ons vertrouwde plekje aan de bloemen riviera.

• 1E. Basstra10-08-2016

Dit nooit meer

Camping California, Montalto di Castro. Normaliter lees ik alleen recensies en schrijf ik niet gauw, maar dit jaar op deze camping, die echt kansloos is en waarbij ik mij aansluit bij de slechte recensies hieronder geschreven, het volgende: Sanitair oud, slechte staat, geen wc bril, zelf papier meenemen. Zwembad dicht van 13:00 tot 15:00 en weer dicht on 19:00 uur. Toezicht die alleen maar fluit, je mag echt niets, kinderen gefrustreerd. Verder niets te doen. Restaurant met plastic oude en slechte stoelen. Gebruik maken met de jongens van de voetbalkooi kost 25 euro per uur. Bij het zwemmen smiddags alleen maar gebrul en geschreeuw door een italiaan via een luidspreker, heel irritant. Geen warmwater voor de afwas. Douches van 1m2 en geen gelegenheid om je kleding zo te hangen dat het niet nat wordt. Een vies strand, zeer onverzorgd. Te veel om op te noemen dus. GA ER AUB NIET HEEN. Deze camping vraagd 20 euro per persoon vanaf 1-8. Ook nog eens zeer duur dus.

• 6Roos24-01-2013

Geen topper

Wij hebben hier een stacaravan gehuurd. Helaas geen veranda maar een partytent voor de deur. Caravan netjes maar voor de deur lag het gras er slecht bij dus bij de ingang veel modder. s Nachts gingen de sprinklers op wisselende tijden af en sproeien alles rondom partytent nat. Smalle straatjes met veel Polen en Russen aan de overkant. Geen last van maar geen boe of bah. Heel ongezellig. Pluspunten: Direct aan zee Gratis gebruik van waterfietsen Mooi zwembad Heerlijk restaurant Eigen hostess Mooie omgeving- Montalta en Tarquinia Nadeel: Auto ver parkeren Overlast sprinklers Geen veranda' Animatie sober en in het Italiaans Italianen van camping hoog Tokkie gehalte hadden wij niet eerder meegemaakt in 10 jaar Italie

Conclusie: voor dezelfde prijs gaan wij toch liever naar camping Europing 5 kilometer verderop!!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1Erwin12-08-2012

Zeer fout management!Personeel wil wel maar helaas

Zwembad: Jammer dat tijdens de siësta, op het heetst van de dag, het zwembad gesloten is (staat nergens vermeld), badmutsen verplicht zijn, er nergens schaduw is bij het zwembad behalve bij die ene boom en je geen parasolletje mee mag nemen, zelfs niet voor de baby. Je niet van de kant mag springen, de ligstoelen bijna allemaal kapot zijn (als er nog iets over is).... .

Staanplaats: Fijn zo'n plek waar je de tent neer kunt zetten als deze op hellende vlakken staan. Niet als je een tent opzet en er niet uit wilt rollen. Erg veel stof!. De naalden die er liggen om dit enigszins tegen te houden worden door het personeel gewoon opgeveegd en meegenomen naar andere plekken.

Sanitair: Fijn als je het sanitair met chloor schoonmaakt. Graag ook afspoelen, zodat je op je kleding niet allemaal bleek vlekken hebt! Jammer dat de wc's geen bril hebben, je zelf wc-papier mee moet nemen en over het algemeen het sanitair veroudert/niet schoon is.

• 8Jeroen20-01-2012

Zeer gezellige camping, op een mooie ligging

Mooie ligging, kleine camping maar dit zorgt voor een gezellige sfeer op de camping, mooie omgeving, schone appartementen, leuk zwembad. Klein minpuntje: weinig eetgelegenheden op de camping zelf.

Ik zal persoonlijk in de toekomst gerust nog een keer naar deze camping gaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 1C.R. Silver31-08-2011

Hier absoluut NIET naar toe gaan

Echt een absoluut waardeloze camping. Hieronder een opsomming over het waarom: - iedere avond van 21.30 tot 24.00 uur een ongelooflijke herrie ivm disco. Dit is allemaal in de buitenlucht en over de gehele camping te horen. - enorm eind lopen naar de zowel de parkeerplaats als vuilcontainer - wij zaten er via een touroperator en keken de hele dag naar depressieve zuipende Polen die tegenover ons zaten.. - in het zwembad mag niet worden gesprongen, geen luchtbedden of banden of wat dan ook. - broodjes in camping winkel zijn snel op en niet te eten. Alternatieven in de buurt zijn er niet om elders brood te halen. - restaurant bediening arrogant en eten niet lekker. - camping is absoluut niet gezellig qua sfeer, geen leuk barretje, muziek of wat dan ook. - camping zit vol met Italianen die 's ochtens om 07.00 uur de hele camping al wakker brullen. Echt asociaal gedrag. - waterglijbaan stelt echt niets voor - touroperator accomodatie oud en smerig (gedateerd)

• 8Rene Hofmann07-08-2011

Toller Urlaub!

Der Campingplatz war sehr schön und sauber. Der Strand war wunderschön und der Pool perfekt für die Kinder. Einen Makel gab es allerdings schon: Die Animation war sehr laut und ging bis 00.00 Uhr nachts. Auch als wir uns jeden Tag (!) beschwerten hat sich nichts getan. Außerdem lief immer die gleiche Musik von 10.00 Uhr morgens bis 00.00 Uhr in der Nacht. Das war sehr schade. Ansonsten ein schöner Campingplatz. Mobilhomes auch ganz okay, vor allem die terasse und der Garten waren schön und groß. In 5 minuten konnte man mit dem Auto in die Stadt fahren. Dort war es schön, tolle Restaurants und Stände zum gucken und bummeln. Wir waren auch in Rom und sind mit dem Zug gefahren unsere Kinder sind zu Hause geblieben. Ein toller Urlaub und sehr empfehlenswert!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 0Mila01-08-2011

Hele chille vakantie gehad deel 2 (meisje, 18)

(ik faalde natuurlijk hard tijdens het salsa dansen haha) maar wel echt super leuk. Jammer is het wel dat er 's avonds niet veel te beleven is in de buurt, want om 12u moet het stil zijn, 5km schijnt een discotheek te zitten maar zonder auto (zoals ik dus, ben je nergens) Verder is het ook jammer dat er haast geen Nederlanders zijn, ik had het gelukkig om een van de laatste dagen nog een meisje te leren kennen.. Italianen spreken echt géén woord Engels. Dus wat dat betreft is het wel echt super handig wanneer je een woordje Italiaans spreekt. Temp is lekker overdag niet te warm 's avonds koelt het helaas wel al snel af, dus warme kleren moeten wel mee genomen worden! Wij zaten bij 'touroperator' en werden geholpen door een hele aardige kerel genaamd Alan hij was erg vriendelijk. Al met al was het een geslaagde vakantie maar of het écht iets is voor wat oudere kinderen die geen woord Italiaans spreken valt nog te betwijfelen.

Camping Village California info

• SchaduwplaatsenAanwezig