Appartement

1 review over Appartement Residence Tenuta Comunali in het Nederlands

zeer mooi gelegen agriturismo in zuid-Toscane

Kris
16-8-2012

agriturismo (eigendom van een Brunello wijnproducent) met 10 appartementen. De appartementen verschillen van grootte, waaronder enkele met echt royale afmetingen. De inrichting is vrij basic maar voldoet. Het zwembad is schitterend gelegen op een heuvelflank met een prachtig uitzicht over de val d'Orcia. Supermarkt, restaurants enz. op 4 km (centrum Montalcino) Eén minpuntje: ons appartement was niet al te goed schoongemaakt bij aankomst. Vooral de keuken was een smeerboel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Residence Tenuta Comunali

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Tenuta Comunali in Montalcino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Tenuta Comunali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.