ItaliëToscaneMontaioneHotels MontaioneHotel UNA Palazzo Mannaioni

Hotel UNA Palazzo Mannaioni

ItaliëToscaneMontaione

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel UNA Palazzo Mannaioni voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 7 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over UNA Palazzo Mannaioni

• 8Carla18-09-2011

Luxe hotel

Centraal gelegen in Toscane. Midden in het centrum van Montaione. Voor ons goed voor 1 nacht, als je niet van te voren hebt gereserveerd, zijn de kamerprijzen onderhandelbaar. Diner in restaurant was niet echt goedkoop maar wel goed. Ontbijtbuffet ruim voldoende en volop keus.

• 9Freddy15-07-2011

superfantantisch hotel

Super goed hotel, rustig gelegen. Ideaal om de vele mooie steden in Tooscane te bezoeken. De service in het hotel is heel goed, propere kamers, goede bediening, vooral heel vriendelijk personeel die je met al je problemen ( als er al problemen zouden zijn ) meteen helpen. Heel goede keuken! Ruime keuze uit lokale betaalbare wijnen

• 9walter.bloemendal21-04-2011

Aan de rand van het oude centrum.

Hotel is ingebouwd in de oude stadsmuur om het middeleeuwse centrum van dit plaatsje. Er is een zwembadje, maar daar was het in april nog te koud voor. Kamers zijn redelijk ruim. Ze hebben een eigen parkeergarage (€ 8 per dag). Ontbijtbuffet is prima. Het restaurant serveerde toen wij er waren alleen dinerbuffet, maar er zijn twee goede restaurants op ca. 100 meter lopen in het stadscentrum. Vanuit hier kun je met eigen auto dagtochten maken naar Pisa, Lucca, Siena, Volterra, San Gimignano of Florence (neem dan wel ergens de trein, want Florence kom je met de auto niet in). Zonder auto heb je in dit hotel eigenlijk niets te zoeken.

• 8Jan en Petra21-08-2010

Toscane augustus 2010

Mooi sfeervol hotel, verdeeld over twee gebouwen: een oud gerestaureerd deel en een nieuw modern deel aan de overkant van de straat, waar ook de ondergrondse garage is. Zeer vriendelijk personeel (spreekt Frans, Duits en Engels) dat werkelijk alles doet om het je naar de zin te maken. Heerlijk eten, maar prijzig. Drankjes ook erg duur (glaasje wijn minimaal 6 euro, kleine cocktail 10 euro). Daarom voor het diner al snel ons heil gezocht bij restaurant Ciampa; heerlijk eten en drinken voor ongeveer de helft van de prijs. Erg schoon en mooi ingericht. Wij misten bij de kamers een balkon of zitje, de suites hadden dat wel. Je krijgt een badlaken voor het zwembad, soms waren er ligbedden te weinig. Veel Franse en Duitse gasten voor een kort verblijf of weekendje, viel ons op. Ligging is ideaal voor uitstapjes, het uitzicht vanaf het dorp adembenemend. Leuke straatjes in het centrum.

• 9Tom Jansen12-05-2010

Mooi en sfeervol hotel

We zijn hier 9 dagen verbleven. Het hotel is servicegericht en het personeel bijzonder vriendelijk (engelssprekend). We mochten iedere dag een paraplu lenen (dat was helaas ook nodig). De inrichting is sfeervol. De kamer was bijzonder groot (het was een drie-persoonskamer), met grote openslaande ramen met een frans balkon. De bedden lagen heerlijk. Voldoende kastruimte, een tv, koelkast en een bureau. De badkamer was zeer ruim, geen aparte douche. Wel alle badkamerbenodigdheden. Het ontbijt was uitstekend, met zeer vriendelijk personeel. We hebben er niet gedineerd. De ligging is goed, maar in Mantaione is niet veel te beleven.

• 8Hans en Nel28-08-2008

Het andere Toscane

Het hotel is mooi gelegen, midden in het plaatsje Montaione. Het ontbijt was meer dan voldoende, het restaurant was een stuk slechter. Zeker de bediening was er een zonder betrokkenheid met de klant. Na een avondje eten hebben wij dus onze heil elders gezocht en gevonden in Mura (5 km) in restaurant Casa Masi

• 10Kris22-07-2008

Prachtig hotel

Alleen het eten kon beter. De rest was kort bij perfectie. In Montaione zelf is niets te zien, maar alles wat je nodig hebt is wel voorhanden.

• 9Miranda Uitdehaag21-07-2008

een aanrader

Mooie centrale ligging. Vriendelijk personeel. Rustig hotel.

Hotel UNA Palazzo Mannaioni info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij