Appartement Residence Borgoiano in Toscane

Appartement Residence Borgoiano in Toscane
8,9

6 tips over Appartement Residence Borgoiano in Toscane

Brigitte sijbers, 10-5-2015
Goede uitvalsbasis om toeristische plaatsjes te bezichtigen. Na ongeveer een kwartier rijden zit je op een redelijk goede weg. De eerste week van mei was het park al goed gevuld met Nederlanders. Wel prettig dat je niet helemaal alleen daar bent. In montaione is een coop supermarkt. En een Lidl in Castelfiorentino.
Jolanda, 16-9-2014
Wij vlogen op Pisa en daar stond auto klaar uurtje rijden door prachtig gebied van toscane
DJV, 17-10-2013
Toni's beste tip was wat ons betreft Certaldo. Onbegrijpelijk dat dat in vrijwel geen een boekje genoemd staat. Maar dat draag waarschijnlijk weer bij aan de heerlijke rust die daar heerst.

Bibi, 10-9-2013
Neem zelf wat handdoeken mee want je krijgt er maar een paar. Iets tegen wespen en muggen is ook geen slecht idee, want het zijn er nogal wat in Toscane. Ook toiletpapier en theedoeken etc moet je zelf voor zorgen. Mocht je de keuze hebben, dan raden we een appartement op de begane grond aan ivm het ruimere terras en het grasveldje.
Smets Marc, 8-7-2013

dank aan het team van het park.

Serina de vriendelijke receptioniste staat altijd klaar voor je, zij heeft nuttige tips voor het bezoeken van steden, uurschema's voor treinen enz..

Roberto de minzame tuinier met nuttige tips voor het verzorgen van planten

Dan heb je nog de alom tegenwoordige tuinier/klusjesman/entertainer (octopus) Tony die tijdens zijn werk graag tijd vrij maakt voor een vrolijke babbel,en er steeds in slaagt een glimlach op je gezicht te toveren. Bedankt

"la vita e bella"

chantal Kroekenstoel, 21-9-2012
San Gimignano en Volterra zijn leuke stadjes om te bezoeken en hebben leuke restaurants. Daarnaast vindt je in San Gimignano een voortreffelijk ijssalon op het plein.