Appartement Residence Borgoiano in Toscane

Appartement Residence Borgoiano in Toscane
8,9

91 reviews over Appartement Residence Borgoiano in Toscane in het Nederlands

Met jonge kinderen

Supervakantie, gaan zeker terug!

Gerda
11-9-2017

Terug(02-09-2017/09-09-2017)na een heerlijke (rustige) week in Borgoiano,we waren de laatste op complex die vertrokken.Super locatie,mooi uitzicht,en relaxed! 3-kamerapp.was prima,geen overdreven luxe maar alles wat je nodig hebt, min puntje:1 set handdoeken voor de gehele week,neem er zelf wat mee.Uitzicht vanaf terras over de heuvels van Toscane,Prachtig!zwembad(door de weinige gasten die week bijna geheel voor ons zelf)prima onderhouden.Tip:doordat het zwembad een stuk hoger ligt op het complex zou een barretje voor een kop koffie of ander drankje het af maken.om de hoek een kleine supermarkt en 2 restaurantjes.Tip:neem het eerste restaurant.super vriendelijk en heerlijke gerechten!en dan Tony! te weinig ruimte om hem te beschrijven!wat een man, tips voor uitjes(te veel voor 1 week)super vriendelijk en betrokken,altijd aan het werk(wat een energie!)wij gaan zeker terug! Punten:wifi is slecht,auto vonden wij noodzakelijk,verder gewoon gaan! Tony, dank je wel voor al je tips en gezelligheid en zien je volgende keer!

Schitterend en wat een uitzicht!

Naomi
26-8-2017

Een schitterend resort. Kleinschalig maar het ontbreekt aan niets. Het park/tuin wordt onderhouden door Toni die altijd behulpzaam en vriendelijk is. Zwembad altijd schoon en een prima temperatuur.

Wel dit jaar Beatrice gemist vanwege haar spontaniteit, goede tips en ideeen voor uitjes en diner...

Twee restaurants bij het park welke zeer de moeite waard zijn. Winkeltje op loopafstand.

Volgend jaar weer.

Tip: verbeterde WiFi. Slechte internetverbinding in het huisje en aan het zwembad.

Topvakantie !

Els Van den Hoven
19-8-2017

We zijn net op de terugreis, het is ongeveer 60km van Firenze en kortbij San Gimignano en Volterra. Pisa, Siena en Luca zijn eveneens goed te doen vanuit dit verblijf. De gastvrijheid is super, je voelt je er direct thuis. 2 goede restaurants vlakbij en een superette. Prachtige vergezichten, een zwembad zonder sluitingsuren. We hadden een zeer ruim appartement met terras en airco op de slaapkamers. We komen zeker terug!

Mooi apartement in een schitterende omgeving

Monique
18-6-2017

Samen met mijn partner een week verbleven in appartement Mughetta in Borgoiano. Ruim appartement met twee badkamers, twee slaapkamers en een groot terras met een schitterend uitzicht en voldoende wind zodat het nooit te warm werd. In het appartement heb je wel airco nodig om het aangenaam te kunnen houden. Het zwembad ligt op een heuvel, waardoor je nog meer van het mooie uitzicht kunt genieten. Het hele complex is goed onderhouden en overal even schoon. De tuin is schitterend! Complimenten aan Tony die zorgt voor het onderhoud van de appartementen en de tuin. Ook heeft hij goede tips voor uitstapjes en lekker eten, maar is nooit opdringerig. In het dorpje vind je twee restaurants waar je prima kunt eten en een mini market voor de meest noodzakelijke dingen. Grotere supermarkten zijn op korte rijafstand te vinden. Een bezoek aan Siena, San Gimignano, Certaldo, Lucca, Volterra en zelfs de kust zijn van hieruit goed te doen.

Zoek je rust in een mooie, rustige en schone omgeving, dan ben je hier aan het juiste adres! Wanneer je slecht ter been bent is dit complex, maar ook de omgeving, niet aan te bevelen. Alles gaat namelijk bergop en niet een klein beetje.

Met onze kinderen van 8 en 10 jaar een fantastische week hier doorgebracht. Locatie is een goede uitvalbasis voor uitstapjes, San Gimiaono, Volterra, Certaldo liggen op minder dan een half uurtje rijden, en zelfs Florence bezocht. Dit kun je het beste doen per trein. Fijn huisje met prachtig uitzicht. Twee prima restaurantjes en een supermarktje op loopafstand in het rustige dorpje. Toni en Beatrice geven als je dat wenst zeer goede tips over mooie uitstapjes, wandelingen of fijne restaurants! Een aanrader voor iedereen die houdt van rust, het Toscaanse landschap en lekker eten!

mooi, maar....

Liesbeth
26-9-2016

Prachtig gelegen accommodatie. Zwembad kijkt uit over Toscaanse heuvels, heel mooi. Ook Beatrice en Toni zijn heel vriendelijk, zoals in vorige reviews beschreven.

Wij hebben helaas toch wat minpunten ervaren. Allereerst was ons balkon bijzonder klein. Er stond een tafel die zo groot was dat je amper ruimte overhield. Ook de woonkamer/keuken was klein. Er stond geen bank, enkel een grote fauteuil. De twee slaapkamers waren wel ruim. Wel heel goede bedden.

Wij hebben veel last gehad van de plafondventilatoren van de benedenburen. Het probleem was bekend bij de receptie. Waarschijnlijk zitten ze wat los, waardoor bij een wat hogere stand een akelig resonerend geluid ontstaat in de twee slaapkamers. Er werden door Toni wel sta-ventilatoren neergezet, maar helaas weigerden de mensen deze aan te doen. Helaas waren we dus afhankelijk van de welwillendheid van de benedenburen. Aangegeven werd dat aanstaande oktober airco's worden geplaatst (in sommige appartementen is dit al het geval).

Wij zouden dit bij boeking navragen.

Nog enige aanvulling: de appartementen zijn erg gehorig. Je kunt letterlijk verstaan wat de buren zeggen op veel plekken in het appartement Veel contactgeluiden ook... We denken dat dit voor alle appartementen geldt, nu verschillende mensen uit verschillende gebouwtjes eea aangaven.

Dit doen we nog een keer!

Naomi
24-8-2016

Schitterende panoramische locatie. Ligging perfect tussen de heuvels van Toscane. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zowel van Toni als Beatrice geweldige locaties doorgekregen waar we niet alleen zalig hebben gegeten maar waar het uitzicht 's avonds adembenemend was. Ideaal om tot rust te komen. Ik kan geen minpunten bedenken. Tip: een barretje aan het zwembad om eens een koud biertje te kunnen halen of van een cocktail te genieten.

Fantastische plek in Toscane!

Jacqueline
11-8-2016

Geweldige 2 weken gehad. Fantastisch grote appartementen van alle gemakken voorzien. Uitstapjes naar Volterra, Lucca, San Gimignano, Florence en Siena prima te doen. Afstand naar de kust is net iets te lang voor het mooie (1 u en 20 min). Desondanks twee keer de gang naar het strand gemaakt. Restaurant Borgo (om de hoek) is een topper. Aan Nederlandse kinderen geen gebrek. Tony en Beatrice zijn toppers! Niets is te gek.

Super vakantie!

Filip Demuynck
26-7-2016

Zeer mooie ligging en prachtig uitzicht op oa. het stadje Volterra dat je moet gezien hebben. Zeer mooi aangelegd complex met goed onderhouden tuin, zwembad en tennisterrein. Het zwembad ligt op een heuvel op het einde van het complex, zodat je geen last hebt van spelende en schreeuwende kinderen als je geniet van een glaasje Chianti op het terras aan het appartement, wat trouwens voorzien is van alles wat je nodig hebt. Geen airco, maar het koelt aangenaam af 's avonds/'s nachts, dus heb je echt niet nodig. Kamers zijn voldoende ruim, en de bedden zijn zeer comfortabel.

Er is een winkeltje vlakbij zodat je 's morgens vers brood kunt halen, en 2 restaurants op 2 min lopen die beide zeer goed zijn. Tip: je kan er ook pizza afhalen!

Tony de tuinman en Béatrice zorgen voor een perfecte ontvangst! Ze hebben massa's tips om Toscanië te verkennen, weten de betere restaurantjes etc etc.

Kortom, wij gaan er zeker nog terug!

We werden heel vriendelijk ontvangen.

Ton en Marga
29-6-2016

Prachtige locatie. Leuke Toscaanse huisjes. We hadden een 2 kamer appartement

geboekt en kregen een drie kamer woning met twee badkamers. Veel ruimte.

Huisje was heerlijk koel van binnen. Na een week werden de bedden verschoond, schoon gemaakt en de vuilnisbakken geleegd. Toni en Beatrice zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk. Je voelt je er gauw thuis. Voor herhaling vatbaar.

Speciale groeten aan Toni en Beatrice van Ton en Marga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Borgoiano in Toscane in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Borgoiano in Toscane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.