Appartement Piè di Costa

Tonen op kaart

101 reviews over Appartement Piè di Costa

• 9Anet13-09-2017

Fijne accommodatie centraal in Toscane

Piè di Costa is een fijne en rustige accommodatie centraal in Toscane met een mooie tuin en een heerlijk zwembad. Wij verbleven in appartement Gelsomino. Een prima appartement voor 2 personen dat van alle gemakken is voorzien. Het uitzicht over het Toscaanse landschap is prachtig. De broodjesservice elke ochtend is erg prettig. En wil je Toscane en met name de omgeving van Montaione eens op een andere manier leren kennen? Ga dan eens met Filippo, de eigenaar, op pad. Met ibikemontaione organiseert hij mountainebiketochten. Als gids vertelt hij vol passie en enthousiasme over 'zijn' Toscane. En heb je zelf geen mountainbike dan kun je die bij hem huren. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Frank31-08-2017

Wederom super, alles wat je maar wensen kan!

Je komt voor je rust, geen kinderspeelparadijs en ballenbak! Heel veel mooie bezienswaardigheden in de nabije omgeving! Je raakt nooit uitgekeken! Filippo, maar ook zijn moeder, staan altijd voor je klaar! Appartementen Italiaans ingericht, maar ja daar ben je ook 😉

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Frank01-07-2016

Prima appartement in zeer mooie streek!

Piè Di Costa is een door familie geleid complex met 5 appartementen, 2x2 persoons en 3x4 persoons! Mooie, centraal gelegen, locatie voor een bezoek aan Toscane! Appartementen zijn Italiaans ingericht maar alle nodige faciliteiten zijn aanwezig. Zwembad is groot genoeg voor het aantal aanwezige en zeer goed onderhouden! Helaas beschikt niet ieder appartement over zgn luie stoelen voor buiten, wij hadden deze zelf meegenomen. Filippo is altijd aanspreekbaar en doet alles om het de gasten naar hun zin te maken. Wij waren hier voor de tweede keer maar er zijn al verschillende gasten die al meerdere jaren komen en dit, net als wij, als thuis komen voelen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 10Gerard Kool20-09-2015

In één woord: Genieten!

De familie Bracci is erg gastvrij en behulpzaam voor haar gasten. Piè di Costa is heerlijk centraal gelegen in Toscane en het dorp Montaione ligt op loopafstand (wel even klimmen!). De appartementen zijn comfortabel en van alle gemakken voorzien. Piè di Costa is zowel geschikt om er enkel met partner als met je hele familie te verblijven. De afgelopen 15 jaar zijn we er 10 maal geweest in diverse samenstellingen en elke keer was het weer aangenaam verblijven, je komt in 'n warm bad! Afgelopen jaar waren wij er met elf personen(van 1 t/m 68 jaar) en iedereen heeft genoten van het verblijf op Piè di Costa. Piè di Costa = Toscane!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Frank17-08-2015

Geweldig verblijf

Rust, prima appartement, zeer behulpzame eigenaar, mooie omgeving, centraal gelegen om Toscane te bekijken!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Suzanne09-08-2015

Mooie plek maar veel regels

Plus punten: mooie rustige plek, prachtig zwembad, centraal gelegen in Toscane, Montaione is een leuk, klein stadje waar je 's avonds even een ijsje kunt eten. Min punten: wij vinden dat er teveel regeltjes zijn zoals 's avonds niet zwemmen, geen flippers, ballen etc. in het water, vrienden/familie die langs willen komen mogen geen gebruik van het zwembad maken, weinig wisseling handdoeken en anders extra betalen. Verder veel tijgermuggen waar geen middel tegen helpt, zelfs geen deet.

Filippo, Titolare, 17-09-2015

Beste Suzanne, Dankjewel voor jouw aardige beoordeling. Jouw waardering voor het zwembad en de nabije ligging van Montaione doet ons genoegen.

Enkele kanttekeningen:

• Alleen als men 'n vakantiewoning met 'n eigen zwembad huurt, kun je 's avondslaat nog zwemmen. In alle andere gevallen is dat om veiligheidsredenen en om de rust niet te verstoren niet toegestaan.
    • Vrienden van onze gasten zijn welkom, maar het gebruik van het zwembad is uit respect voor de overige gasten uitsluitend bestemd voor degenen, die op Piè di Costa verblijven.
    • Verder meen ik mij te herinneren dat je na jouw aankomst de door ons verstrekte handdoeken teruggaf, omdat je er zelf bij je had en je eveneens geen gebruik maakte van de mogelijkheid om - éénmaal per week zonder extra kosten - de handdoeken en lakens door ons te laten vervangen.
    • Helaas hebben we 's zomers te maken met muggen. Daarom is elk appartement uitgerust met muggenverdelgers (in stopcontact en d.m.v. raamstickers).

Vriendelijke groet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Nils06-06-2014

Rustig net appartement met super uitzicht

Pi die Costa is een mooi appartementen complex hartje Toscane. Filippino, de zoon van de eigenaar is een aardige man die je leuk welkom heet. Wij hadden appartement Iris. Het was schoon en fris en het uitzicht vanuit dit appartement is echt super mooi!

De inrichting is typisch Italiaans, alles is in goede staat maar wel wat oubollig. Het enige nadeel is een kei hard bed en een middelmatige douche, maar met een regendouche thuis zijn wij al snel verwend. Zwembad is begin juni erg koud terwijl het buiten 30grdn is. Onze zoon van 2 kan niet langer dan 10 minuten in het water blijven zonder te klappertanden van de kou.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Aly Postma10-09-2013

Geweldige plek midden in Toscane.

Pie di Costa is een top accommodatie. We werden welkom geheten door Filippo met zijn dochter en moeder. In ons prachtige en ruime appartement Girasole stond een fles heerlijke rode wijn van druiven uit eigen wijngaard . Het zwembad is heerlijk met fantastisch uitzicht. Het dorp Montaione is vlakbij, al is het even een klimmetje om er te komen. Wel heel authentiek en gelukkig niet vol met toeristen. Alle toeristische attracties zijn gemakkelijk te berijden. Filippo is erg behulpzaam en gastvrij en spreekt Engels. Wij hebben ons thuis gevoeld en komen zeker nog een keer terug. Filippo thank you for the wonderfull time at Pie di Costa.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Achiel en Marleen22-08-2013

Gastvrij, kindvriendelijk en zeer mooi

Na 1jaar afwezigheid heb ik gemerkt hoeveel er weer was verandert, het mooie zwembad, de prachtige tuin, de zeer vriendelijke eigenaar en familie, dichtbij de mooiste Toscaanse steden en de vele restaurantjes in de directe omgeving. Kortom voor herhaling vatbaat. Een aanrader

Gereisd met partner in januari 2013

• 10kellyanke08-11-2012

Direct voor volgend jaar geboekt

Wij hebben in de zomer een week in Pie di Costa verbleven en het was fantastisch. Het appartement was zeer proper en de keuken is goed uitgerust. Het is heerlijk relaxen aan het zwembad en in de tuin. Filippio is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben meteen voor volgend jaar geboekt!!!

Filippo, Titolare, 08-11-2012

Hello Kelly! Thank you for your kind feedback! We still remember of you and your family! We are waiting for you next summer holidays, and in the meantime we send our best wishes!!! With Love! Filippo

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

5 tips over Appartement Piè di Costa

• Nils, 06-06-2014

Neem appartement Iris voor het adembenemende uitzicht. Het appartement is bereikbaar via een trap. Met kleine kinderen willen ze hier een traphekje voor doen wat erg handig is.

• Verdaasdonk, 19-08-2012

Je komt hier echt tot rust. Oudere kinderen, zoals bij ons, moeten zichzelf vermaken wat overigens prima lukte. Heerlijk zonnen en alle steden in de omtrek bezocht. In Montaione kun je in de avond wat rondslenteren, lekker ijs eten en van af het uitzichtpunt Pie di Costa zien liggen. Het restaurant I’Ciampi is zeer aan te bevelen.

• Jorijn Lenssen, 09-08-2012

Er zijn zeel veel goede restaurants in Montaione. Voor ons stak er 1 met kop en schouders er boven uit, dit was La Tavernetta. Geweldige bediening (goed engels) het eten was uit de kunst, en de rekening was altijd een lachertje (voor, hoofd, na en drank, 2 pers. 30,-). Voor de rest is zelf koken ook erg leuk. En aangezien de prive terrassen bij PiediCosta zeer sfeervol zijn is dat ook een aanrader.

1 vraag over Appartement Piè di Costa

• Martina bezemer, 27-04-2010

2 personen

Ik zoek een prettig onderkomen in de buurt van een dorp, in september a.s. voor 2-3 personen. Met enige luxe en een zwembad. Wie heeft iets gevonden any where in Italië? Vriendelijke groet, Martina Amsterdam

Gerard Kool, 27-06-2012

Kan Pié di Costa in Montaione voor zo'n bezoek aanbevelen.

Appartement Piè di Costa info

• Aantal sterrenstersterstersterster