Bed and Breakfast I Fiamminghi

32 reviews over Bed and Breakfast I Fiamminghi in het Nederlands

Een onvergetelijkToscaans verblijf!

Karin,
10-11-2018

Alles was tot in de puntjes, tot zelfs in de perfectie echt zo fijn!

We kunnen met zekerheid zeggen, dit was onze mooiste vakantieplekje ever, waar we tot nu toe zijn geweest!

Suggesties of verbeteringen over I Fiamminghi

hebben we niet te geven, we kunnen er beiden alleen maar

in positieve superlatieven over spreken om het meest!

Annemie en Dirk waren een topgast-vrouw en -heer!

En we kunnen jullie nu ook al met zekerheid zeggen, we komen zeker nog een keer!

Totale verwennerij

Van Nuffel,
2-8-2018

Onze vakantie was een totale verwennerij in een heerlijk en stijlvol verblijf.

Alles was er kraaknet en verzorgd tot in de puntjes.

Voor ons was het alvast een unieke belevenis met aandacht voor details.

Deze vakantie was leuk door het groepsontbijt en de dagelijkse ochtendgesprekken.

Samenvattend in één woord: klasse

Paradijsje

Dhr De Clercq,
10-11-2017

Uiterst aangenaam verblijf, warme ontvangst, superlekker ontbijt en diner, prachtig domein (adembenemend uitzicht vanop het terras of vanuit de toren naar de typisch Toscaanse glooiingen).

Voor ons is er echt niets voor verbetering vatbaar, we hebben al wel wat rondgereisd, maar het warme verblijf dat we hier mochten beleven, zal met stip in onze top 5 blijven staan.

Een juweeltje in Toscanië, een echte aanrader

Brian en Ingrid,
22-10-2017

Onze vrienden hadden reeds lovende woorden over hun vakantieverblijf bij Annemie, Dirk en hun drie zonen. We hadden dan ook gekozen voor het gastronomisch arrangement en we kunnen alleen maar bevestigen dat we erg genoten hebben van deze vakantie. Al bij de aankomst krijgen we direct het gevoel dat we zeer welkom zijn en heel de week hebben we een thuisgevoel gehad. Bij aankomst krijgt iedereen een boekje met tips, dat boekje werd elke dag onze metgezel, zeer handig en is bovendien een zeer mooi aandenken. In hun Palazzo kan je een totale verwennerij op culinair vlak verwachten, gezond ontbijt met streek producten, verse sapjes en zoveel mogelijk biologisch, de gerechten waren zeer elegant gepresenteerd en smaakvol en heel gezond en licht, bovendien hebben we op humoristische wijze heelwat Italiaanse wijnen en aperitief drankjes kunnen ontdekken. Het is een idyllische locatie die zeer rustgevend is in deze tijden van stress en een verblijf in hun Palazzo geeft een nostalgische terugblik op hoe de adel vroeger leefde. Hun aanpak en gastvrijheid is ook een mooi voorbeeld hoe nieuwe contacten worden gelegd tussen onbekenden, en de basis vormt van een serene groepsatmosfeer.

Vlaamse schoonheid in Toscane

Koen,
25-9-2017

Tijdens de Renaissance waren de Vlaamse kunstenaars al erg geliefd in Toscane, maar met het Pallazzo I Fiamminghi van Annemie en Dirk staat Vlaanderen in Italie pas echt op de kaart. Wat een heerlijk, stijlvol en gastvrij verblijf!

Bijna perfecte B&B

J Feteris,
25-9-2017

Een prachtige plek in Toscane met uitzichten die nooit vervelen, meer dan uitstekend ontbijt en bij mooi weer buiten met een subliem uitzicht. Wanneer er binnen gezeten moet worden ivm het weer doet de hal, salon en eetkamer somber aan. De gastvrouw kan heerlijk koken en heeft dit 1x gedaan op de aankomstdag. De gastheer kan veel vertellen over wijnen en vooral over bio producten en doet dit dan ook. Wij hebben

de gastheer na het welkoms diner de gehele week niet meer gezien, en ook de gastvrouw alleen aan het ontbijt. Je kunt wel bellen als er iets is. Hun 3 kinderen hebben we al helemaal niet gezien of gesproken. Gastheer/vrouw schap zit m niet alleen in perfectie, wij vonden het nogal afstandelijk, en door de perfectie en formele sfeer wordt het zelfs wat ongemakkelijk. 1x per week verschonen van handdoeken is ons inziens gezien de prijs/kwaliteit veel te weinig. Wel kon tegen betaling de handdoeken vervangen worden. Ook voor het water op de kamer wordt een fee gerekend.

We hebben enorm genoten van het gezelschap van andere gasten, dat de formele omgang met de gastvrouw en heer goed maakte.

Al met al een prachtige palazzo maar met wat meer warmte/sfeer zou het idd een perfecte B&B zijn.

Fenomenaal goed!

Frank Iacopucci,
18-8-2017

In dit rustig gebied kom je tot rust wanneer jij dat wilt. Alles is kraaknet en tot in de puntjes verzorgd. De gastvrouw kookt enkele keren en dat is gewoonweg fenomenaal. Als uitvalsbasis lig je centraal in Toscane en door de gastheer worden er routes aangeleverd om toch nog net iets meer van Toscane te ontdekken.

De begeestering waarmee deze mensen hun B&B runnen, over de producten waarvoor ze staan, doet je steevast verwonderen. Een echte aanrader!

Geweldig!

Trix Hofstede,
29-5-2017

Alles staat goed beschreven op hun site. Een super bed en breakfast voor wie luxe wilt maar toch een los sfeertje. Heerlijk zwembad, geweldig uitzicht en een super ontbijt. Grote badlakens om je mee af te drogen en anderen om mee naar het zwembad te nemen. Worden halverwegen vervangen. Diner de eerste avond is erg goed met heerlijke wijn. Voor de grote eters is het goed om laat te lunchen omdat het niet heel veel is, maar heel erg lekker en alles biologish. Ook onbeperkt koffie en thee. Leuke plaatsjes in de omgeving met als toppers voor ons San Simignano en Volterra.

Schitterende B&B met fenomenaal uitzicht

Fam. Meirlaen - Van Elsen,
17-12-2016

Wij zijn al meerdere malen op vakantie geweest bij I Fiamminghi, dit zowel met onze kinderen als met ons tweeën. We zijn steeds zeer goed en vriendelijk ontvangen door Dirk en Annemie. Je geniet oa op zaterdag bij aankomst van een fijne maaltijd en geselecteerde wijnen. Het uitgebreide ontbijt wordt bij mooi weer buiten geserveerd op het terras met adembenemend vergezicht. Een aanrader als uitvalsbasis voor het bezoeken van Toscane.

fantastisch

Rammelaere Andrea
31-10-2016

Paul en ik willen jullie nog eens extra bedanken voor deze unieke ontdekkingsreis in Toscane .

Het vlotte vervoer , de unieke natuur in de herfst , de kunststeden en de gastronomische geneugten maakten deze reis voor ons

compleet.Extra dank aan Annemie voor de exclusieve ontbijten en de lekkere diners. Ook het verblijf in jullie prachtige huis was heerlijk .

De 3 knappe zonen maakten het verblijf nog leuker , zeker als ze meegingen op uitstap !

De vele mooie foto’s zullen een onvergetelijke herinnering zijn .

Ook het gezelschap was een meevaller . We hadden veel gezellige babbels en leuke momenten .

Een dikke pluim nog voor Dirk , je bent een goede chauffeur en een goede Toscane en wijnkenner. We zouden graag nog eens teruggaan .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast I Fiamminghi in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast I Fiamminghi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.