Appartement Casa Vacanza Santa Maria Residence

AppartementWeer vandaag28°18°
Appartement Casa Vacanza Santa Maria Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Vacanza Santa Maria Residence voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Casa Vacanza Santa Maria Residence in het Nederlands

Ik en mijn vriend zijn hier in september geweest.

Een heerlijke rustige omgeving. Vanuit deze plaats kun je met je auto de drukte en de mooie steden gaan opzoeken en bij terugkost weer lekker uitrusten en genieten van de mooie accommodatie. Een auto is een 'must' en een navigatie systeem is geen overbodige luxe, dit omdat het ietwat afgelegen ligt. De beroemde steden zijn bijna alle op gemiddeld 50 a 60 km afstand te bereizen, maar vergis je niet, de wegen liggen in een bergachtig gebied dus je doet er gemiddel wel 60 - 80 minuten over. Stefania helpt de gaste overal mee ontzettend lieve mensen. Wij gaan zeker terug.

Mijn vrouw en ik hebben begin juni 2008 4 nachten op deze

Jan en Anja, Huizen
30-6-2008

Mijn vrouw en ik hebben begin juni 2008 4 nachten op deze prachtige locatie doorgebracht. Mooi en ruim appartement,schoon, satelliet-TV, vaatwasser. Mooi zwembad met parasol, ligstoelen voor elk appartement. Een goede uitvalbasis voor bezoekjes aan de diverse mooie plaatsen in Toscana.

Ontzettend vriendelijke en sympathieke gastvrouw en haar muzikale vader. Kijk svp naar de website.

Vr. groet,

Jan en Anja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Vacanza Santa Maria Residence in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Vacanza Santa Maria Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Vacanza Santa Maria Residence scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.