Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Casa Orizzonti in het Nederlands

2008

Mooi vakantiehuis met een prachtig uitzicht.

Sara
22-11-2008

Het vakantiehuis ligt op een mooie heuvel met een prachtig uitzicht. Je wordt vriendelijk ontvangen door de familie die er alles aan doen om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Het huis is een goede uitvalsbasis naar steden in de buurt.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hele mooie en leuke vakantie woning

Desirée Starren
31-7-2007

Hele mooie en leuke vakantie woning. Eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam. Centraal gelegen t.o.v. bijv. Lucca, Volterra, Pisa, Florence. Goede treinverbinding voor b.v. Florence. Prachtige omgeving, mooi zwembad, alles goed onderhouden. Klein minpuntje: ligt langs een wat drukkere weg. Maar dit wordt te niet gedaan door de rest.

Gereisd Familie in Tue Jul 31 2007 15:50:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Orizzonti in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Orizzonti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.