Géén boekingskosten

Appartement Borgo La Casaccia

ItaliëToscaneMontaione

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Borgo La Casaccia voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 18 reviews

Meer appartement info

Contact

19 Reviews over Borgo La Casaccia

• 9Stef, Jacqueline en Vera Moiso02-08-2021

We hebben echt super genoten van ons verblijf!!

Het is een behoorlijke trip ernaar toe, maar meer dan waard! Een prachtige Borgo, boven op een berg met een geweldig uitzicht en dito gastheer! Zwembaden zijn echt heerlijk, de bedjes bij t zwembad top! Ons appartement (Colli Fiorentini) was prima! Alles wat we nodig hadden was aanwezig, het was schoon en de bedden heerlijk. Soms wel t gemis aan een airco want in de periode dat we er waren was t erg heet. Wel waren er ventilatoren die hun werk deden, dus geen groot probleem! Verder overal heerlijk horren voor de ramen! Wat ons betreft echt een aanrader als je rust en comfort in Toscane zoekt!

• 10Gretel20-08-2020

Prachtig verblijf in Toscane

Zoek je rust, kleinschaligheid, authenticiteit, mooie uitzichten, dan ben je hier aan het goede adres. Vanuit het appartement naar je ligbed aan het zwembad, een drankje of ijsje pakken uit de kelder (je betaalt aan het eind van je vakantie. Meer dan genoeg leuke uitstapjes in de omgeving zoals Siena, Florence en San Gimignano. Even naar de bakker of voor een cappuccino naar het dorp Montaione. Vriendelijke eigenaar en receptioniste. Er zijn vooral kinderen in de leeftijd <12 denk ik, maar onze kinderen (deels 12+) hebben zich er ook vermaakt met het zwembad, de badmintontafel en elkaar. Elke avond een prachtige zonsondergang. Wij hebben genoten en hopen nog eens terug te komen op deze mooie plek.

• 8Oostra16-02-2019

Prachtige locatie, maar te warme nachten

Prachtige omgeving, en de Borgo zelf ligt ook heel gunstig. Bovenop een heuvel, omringt door Toscaanse velden en dorpjes. Het zwembad is prima, en leuk detail is de wijnkelder waar je altijd ijsjes en koude drankjes (tegen betaling) kan halen. Nadeel is wel de enorme hoeveelheid muggen, en er zijn geen klamboes aanwezig. Ook kan het heel warm en heet zijn in de zomer en dit voel je ook in de appartementen. Eigenlijk is er op de hele warme dagen in het hoogseizoen een airco nodig, wij hadden alleen een lawaaierige ventilator op de slaapkamers, maar dat bracht nauwelijks verkoeling. Dus mooie locatie, sympathieke eigenaar, maar de appartementen hebben eerlijk gezegd wel een kleine upgrade qua temperatuurbeheersing nodig. De nachten waren daardoor (voor onze kinderen van 6 en 8) erg pittig..

Francesco Pellegrini, Eigenaar, 10-05-2019

Thank You so much for your kind reviews, I am happy You appreciated our Borgo La Casaccia. Actually, a review made in February, of an holiday that happened in July, it's a long time, and maybe You forget something: in fact every windows of Borgo La Casaccia have mosquito net. That's a fact. It's important for us to send right informations to clients. Thank You again and best Regards Francesco

• 10A.02-10-2018

Net dat beetje meer Toscane

Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad bij deze Toscaanse borgo. Het ruime appartement, de fijne ruimte buiten, de zwembaden, het speeltuintje en niet te vergeten het uitzicht. De wijnproeverij was gezellig en leerzaam. We zijn enkele keren naar het centrum van Montaione gelopen. Francesco is erg sympathiek en deed er alles aan het ons naar onze zin te maken. We hebben goede tips gehad om de omgeving te ontdekken. We zijn vaker naar Toscane geweest, maar deze borgo heeft toch net iets extra's. Tot de volgende keer!

Francesco Pellegrini, Eigenaar, 04-10-2018

Dear Guest, thank You so much for the beautiful review! It has been a real pleasure to welcome You and your family, and I'm so happy that Borgo La Casaccia left good memories . I really Hope to see all a You again I wish You all the best Francesco Pellegrini

• 10Annet en Johan06-07-2018

Prachtige vakantie!

Wat hebben wij een prachtige vakantie gehad bij Borgo la Cassacia! We hadden een appartement met een heerlijk tuintje(Montecuccio). Het appartement heeft een simpele, maar knusse Italiaanse inrichting met mooie handige luiken. Er staat een grote koelkast(met vriezer),een heerlijk groot en confortabel bed.en de wifi doet het uitstekend. Om het huis ligt een gemeenschappelijke tuin met 2 zwembaden,speeltuintje en tafels/ stoelen met een fantastisch uitzicht waar je de zon heel mooi ziet ondergaan achter de mooie Toscaanse heuvels. Motaione ligt centraal in Toscane, dus je hoeft niet heel ver te rijden voor een dagje uit. De supermarkten en het stadje zijn lopend te bereiken wanneer je zin hebt in een actieve wandeling. In het stadje zit een Italiaans bakkertje met een heel vriendelijke verkoopster die ons van alles liet proeven. De gastvrijheid en behulpzaamheid van Jenny en Francesco was geweldig!

• 10Špela Bogataj03-05-2018

Magical

This place is amaizing! We felt like we are in fairytale.

• 9Fam. Van den Brink13-08-2017

Prachtige Borgo in schitterende omgeving

Wat een geweldige plek! Wij hebben hier een weekje vakantie gevierd, samen met onze dochters van 6 en 8 jaar oud. De Borgo heeft een schitterend uitzicht over de vallei met geweldige zonsondergangen! Montaione is een leuk Italiaans dorpje op steenworpafstand met een aantal gezellige restaurantjes. Francesco is een echte gastheer, geeft goede tips en is zeer behulpzaam. Alle mooie steden (San Gimignano, Lucca, Siena etc.) op korte afstand, 2 supermarkten op 1km. De kids waren helemaal gek van het zwembad, vanuit het zwembad een prachtig uitzicht, voldoende bedjes en parasols. De appartementen/bungalows zijn schoon, alles is aanwezig en bedden zijn goed. Vooral zeer geschikt met jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar oud. Wij komen zeker nog een keer terug, het was een geweldige week!!

• 8Uitstekende familievakantie in Toscane03-07-2017

Perfect!

We verbleven hier twee weken in het hart van Toscane. Een prachtige locatie dicht bij alles en omringd door wijnhuizen. De kinderen hielden van de zwembaden, en het terrein was romantisch Toscaans. Onze lakens werden na een week voor ons schoongemaakt en we hadden toegang tot een wasmachine voor onze kleding.

We hielden van de kleine Taveria op de begane grond - en wensten dat er een paar andere artikelen in de winkel waren. Ons scherm was kapot, dus we hadden wat muggen en ik vertelde de eigenaar niet, mijn fout. Over het algemeen een perfecte plek voor gezinnen-ik zou het niet aanraden voor solo of romantische paar reizigers - vanwege het lawaai van kinderen. Ook de parkeerplaats was erg druk en stoffig - maar over het algemeen een prachtige Toscaanse vakantie.

• 9Bas Vis09-05-2017

heerlijk verblijf op een prachtige plek

De foto's op de site kloppen echt :-). Ons appartement was ruim en netjes, de tuin is heel mooi. We waren de eerste gebruikers dit jaar van het fraaie zwembad. De Borgo ligt net buiten Montaione en biedt een geweldig uitzicht over de omgeving. Florence, Siena en Pisa zijn allemaal binnen een uur te bereiken. Complimenten voor eigenaar/manager/gastheer Francesco: heldere communicatie en snelle service!

• 10Andrew18-11-2016

Amazing!

We've been there in September, the place is great: Swimming pools are clean and big, with view on the hills surroundings the place. The garden is well maintained and the apartment is well furnished and clean too. We had a great time and a nice weather (25 degreees), we visited a lot of places that are really near to Montaione. Francesco and Diana gave us useful suggestions.

Appartement Borgo La Casaccia info

• ZwembadBeschikbaar (2)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar