ItaliëToscaneMontaioneAppartementen MontaioneAppartement Borgo di Collelungo

Appartement Borgo di Collelungo

ItaliëToscaneMontaione

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo di Collelungo voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 12 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.9Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

13 Reviews over Borgo di Collelungo

• 9Sietske25-08-2021

Fantastische plek om tot rust te komen

Fantastische plek: uitzicht prachtig, zwembad heerlijk, gezamenlijke tuin vol olijfbomen met schaduw, beheerder brengt smorgens de broodjes aan je deur en kwam spontaan met tomaten en courgettes. In ons appartement zelfs een vaatwasser en goede horren voor de ramen. Wel muggen spul en -kaarsen meenemen, veel muggen savonds. Wij hadden een appartement zonder balkon maar konden gebruik maken van de zitjes in de tuin. Ieder appartement had twee bedjes aan het zwembad tot haar beschikking corresponderende met je kamernummer.

Pisa is te bezoeken, San Gimignano is mooi maar vooral Certaldo een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad!

• 8Ruimte
  • 8Sander07-08-2019

Heerlijk plekje in chiantistreek

Mooi plek in t midden van toscane met heel veel mooie plaatsjes in de buurt. Zwembad is prima en prijs/kwaliteit ook. Ruinte was wat beperkt in ons appartement. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 9Fam. Van Schijndel15-08-2014

Fantastische plek

App. Borgo di Collelungo is een mooie accommodatie met 14 appartementen. Wij hebben 2 weken verbleven in app. 107 voor 6 personen met keuken/woonkamer met slaapbank op de begane grond en 1 slaapkamer met 2 losse bedden en 1 slaapkamer met 2 pers. Bed en een nis met 1 pers. Bed op de 1 E verdieping. Erg handig. De ruimte beneden is voor koken, wonen en slapen wel erg klein. Mooi terras met meubilair dat overloopt in de tuin. Bij sommige appartementen biedt de buitenruimte niet veel privacy maar daar hadden wij geen last van. Het appartement ligt centraal in Toscane maar wel wat afgelegen ook door het 700 meter lange grindpad om de Borgo te bereiken. Montaione met 2 supermarkten is 8 km verder maar beheerde Lucia heeft een broodjesservice. Een naburige bakker brengt tussen half 8 en 8 uur vers brood en broodjes op bestelling.
    Het zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten en er zijn genoeg ligbedden en parasols.

• 9jhj van dijk20-08-2013

Very nice accom in a beautiful surrounding.

Beautiful spot, with good accommodations enough room for families with children. Nice and clean swimming pools. In a nice and quit surrounding with a beautiful view over the Toscany hills. Perfect location for a family holiday not to far from the touristic hotspots like Florence, Sienna, Pisa and Volterra. We had a fantastic time with a very helpful staff. (Lucia)

• 8mevrouw Baart de la Faille11-09-2012

Ruim, schoon en uitstekend ingericht

Borgo is ruim opgezet, op heuvel met zicht op omringende valleien, dus koel op hete dagen. Veel groen, omgeven door wijngaarden en olijfbomen, mooi uitzicht. Wij hadden 2-kamer appartement met eigen terras, veel huisraad, sateliet-TV en zelfs een afwasmachine, relatief nieuw (of recent verbouwd) - met "rustieke" meubels. Ook heel fijn: uitstekende horren! Wel theedoek en tafelkleed, geen föhn. Vriendelijke eigenaresse die niet supergoed Engels spreekt maar wel behulpzaam is; we mochten kaarten en reisgidsen lenen, en ze kwam spontaan fruit langsbrengen.

• 7Lia27-08-2012

Er is zoveel meer van te maken!!

Wij, gezin van 3 met zoon van 8 jaar, hebben hier op zich een heerlijke vakantie gehad. Ligging is top, in de driehoek Florence, Pisa, Siena. Alle bezienswaardigheden zijn op redelijk korte afstand. Op het eerste gezicht een prima complex, ziet er mooi uit, leuk zwembad. Inrichting appartement is behoorlijk karig, is ook niet schoon (terwijl je wel 75 euro schoonmaakkosten betaald). Bij eventuele opmerkingen zegt de eigenaresse: It is what it is... Niet echt bereid het de gasten echt naar de zin te maken. Foto's van het interieur op de verschillende sites komen niet overeen met de werkelijkheid, er is geen gemeenschappelijke eetruimte, er wordt niet wekelijks een proeverij georganiseerd (als er al iets wordt georganiseerd is het erg duur). Desondanks hebben we er een heerlijke vakantie van gemaakt, maar er is zoveel meer mogelijk met dit complex, het is jammer dat er niet optimaal gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden. Iets meer passie zou niet misstaan!!

• 6Barbara21-08-2012

Zoveel van te maken, jammer dat dit niet gebeurt!!

De foto's op internet bij reisorganisaties en locatie zelf zijn misleidend. Er zijn geen hemelbedden, er is geen gezamenlijke eetzaal, er zijn geen proeverijen en de inrichting van de appartementen is verouderd. De prijs/kwaliteitverhouding is daarmee behoorlijk scheef. Ruim 1000 euro per week en een eindschoonmaakfee van 75 euro betalen terwijl de vloer plakt, het servies en bestek vuil zijn en de badkamer aan een stevige renovatie toe is maakt dat je je toch wat bekocht voelt. Verder jammer dat sommige (Nederlandse) huurders zich gedragen alsof ze de hele Borgo hebben afgehuurd en zowel in het zwembad als 's avonds de rust totaal verstoren. Over bovenstaande zaken contact opgenomen met de beheerster, deze haalde haar schouders op en zei 'het is nu eenmaal zo'. Jammer, de locatie is prima, het huis en terrein heeft absoluut potentie en we hebben er toch een fijne vakantie van gemaakt maar er had meer in kunnen zitten.

• 9GG22-10-2010

Aanrader!

Heerlijk genieten van het prachtige uitzicht vanaf het zwembad, het echte Toscane zie je om je heen. Appartement is superschoon, het hele complex is prima onderhouden. Deze accommodatie verdient een Zoover-award! Je hebt een auto nodig om het dorpje te bereiken. Bij aankomst krijg je een informatiemapje met info over supermarkten, restaurants e.d. De beste pizza's kun je eten bij Tavernetta in Montaione

• 8Arina Bonekamp28-07-2009

Prachtige vakantiebestemming

Borgo Collelungo is een fantastische vakantiebestemming. Bij aankomst staat er een fles wijn en gebak voor je klaar. Het appartement is basic, maar comfortabel ingericht. De tuin en zwembad worden heel goed onderhouden. Ook de kinderen hebben hier een leuke tijd gehad. Ze konden naar hartelust spelen in de grote tuin en het zwembad. De omgeving en het uitzicht zijn schitterend. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

• 8Anja23-08-2007

Complex mooi en schoon, bij aankomst taartje en wijn, wij hadden een groot appt.op beg.grond.Als je rust wilt ideaal.Voor kinderen te rustig, en het ligt zeer afgelegen. Voor winkels moet je de auto in.Enige minpuntje: Veel insecten, m.n. paardenvliegen !

Appartement Borgo di Collelungo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij