Kleine hotelsWeer vandaag34°20°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Relais Villa San Bastiano voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Relais Villa San Bastiano in het Nederlands

Wat een plek op 300 meter!!!!

Casper
27-8-2012

Mooi omgebouwd kasteel/burcht. 5 kamers 3 boven en 2 beneden. Alles erop eraan. Ontbijt met een uitzicht !!!! Restaurant waar ontbijt is voor ons saai en te sjiek, prijzig :))

Gereisd Met partner in Mon Aug 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ervaring, Enige locatie!!

Fam. De Berlangeer-Aelbrecht
16-8-2011

De Relais Villa San Bastiano heeft een enige en schitterende ligging bovenop een 380m hoge heuvel. s' Morgens ontwaken met schitterent zicht op Toscane, s'avonds genieten van zonsondergang bij een authentiek Toscaans gerecht, echt super. Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en de eigenaar stond altijd klaar met tips en een vriendelijk woord. Het is goed gelegen als uitvalsbasis voor een bezoek aan heel wat Toscaanse bezienswaardigheden als Pisa Lucca, Siena, Florence. Hebben een week kunnen genieten van een onvergetelijk verblijf in een historische site met een schitterende Toscaanse originele en betaalbare keuken. Moderne nette kamers met gratis Wifi. De eigenaars zijn supertrots op hun Relais en restaurant en meer dan terecht. Gaan zeker nog eens terug.....echte aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais Villa San Bastiano in Monsummano Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais Villa San Bastiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.