Hotel La Residenza del Granduca

+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over La Residenza del Granduca

• 6marije28-09-2013

Mooi hotel met, helaas, bizar slechte service

Hotel is mooi, maar de ligging viel tegen. Ruime kamers, goed ontbijt en aardig eten in het restaurant. Helaas is de service echt verschrikkelijk slecht, geen gedag zeggen als je aan komt na een lange reis, slechte talen kennis, niets te drinken kunnen bestellen in de bar en de dame die ons bediende in het restaurant was echt rampzalig. De man die ons een eerdere avond bediende was wel zeer goed. Na twee nachten waren we blij dat we weg konden uit dit hotel want langer rondlopen tussen dit sacherijnig personeel wordt je niet vrolijk van.

• 9cor07-08-2013

Heel mooi

Het hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, mooie (wel wat oude) kamers. Was echt niets op aan te merken. Alleen was het jammer dat er weinig mensen buiten zaten op het terras. Verder niets dan lof

• 9albert_vancauter01-10-2010

Hadden de indruk in een kasteel te verblijven

4 dagen verbleven voor rondrit in Toscane. Gerestaureerde boerderij van de Medici-familie. Had wel iets weg van een vroeger kasteel. Grote kamers, alle comfort aanwezig. Ontbijt in orde, wel iedere dag hetzelfde. Avondmaal ook in orde, vooral lekkere wijntjes aan schappelijke prijzen voor een 4sterren hotel. Wij betaalden 12 € voor een klasse witte wijn. Wij verbleven normaal in een ander hotel in Montecatini terme, 3 sterren, dus wij kregen een upgrade zonder bij te betalen, zo kunnen wij over de prijs/kwaliteit geen oordeel vormen. In het dorp zelf is er niets te beleven.

• 10Sonja Koldbæk03-08-2009

Favorite place to stay in Tuscany

Large rooms with high ceilings in a beautiful Tuscany-style building. Nice view from rooms. Breakfast is included in the price and was above average compared to Italy. Free parking.

Wifi in the bar was a bit tricky. It would be perfect if the wifi was available in every room.

• 7Michaël en Fatima27-04-2008

De kamers zijn heel groot en proper. Het hotel heeft ook een groot potentieel, maar de service laat te wensen over voor een hotel van vier sterren. Heel gebrekkige talenkennis, we hebben maar een één iemand ontmoet die iets anders spreekt als italiaans( dus geen frans, engels duits of nog andere talen). Zelfs de manager spreekt uitsluitend italiaans. Het ontbijt is goed voor enkele dagen, want er is weinig afwisseling. Het is zeker niet zijn geld waard als je de volle pot moet betalen, wij hadden gelukkig een fikse korting.

Hotel La Residenza del Granduca info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV