Landhuis Il Bottaccino

0Tonen op kaart

1 Reviews over Il Bottaccino

• 7cvdsw29-06-2009

onhartelijk en geldklopper

voor paarden/honden/kattenliefhebbers prima. tuin prachtig, wel overal honden(poep en vlooien!). voor (kleine) kinderen nix: gastvrouw zeer op de cent, alles kost (veel) extra. haar gezicht betrok letterlijk toen ze 3 kinderen uit de auto zag stappen: prima als je liever geen kinderen hebt (ieder zn ding), maar zet dat dan op je site. bovendien is de op site genoemde schilder- en kookles allemaal moeilijk en ingewikkeld (kok, schilderleraar 'op vakantie' en 'dan moeten we kwasten en verf kopen') en als je doorvraagt, komt er zo'n extreme prijs dat je er maar van af ziet. wasmachine in apt deed t niet, en kon ook niet gemaakt worden 'want electricien op vakantie'. vele lampen buiten en binnen 'deden t niet' (gloeilampjes vervangen). droogrekje voor was was er niet en moest ik lenen van eigenaresse, kreeg ik maar niet, uiteindelijk 2de week pas (had stom rekje bijna zelf gekocht, wat n gedoe). al met al: niet direct slecht gevoel, maar nare nasmaak

Landhuis Il Bottaccino info

Veilig betalen met