Reviews over Monsagrati

Volgende keer wat anders

René,
    2-10-2011

Een weekje Toscane, voor het eerst. Veel gezoek naar een betaalbaar adres en gevonden op ruim een uur rijden van Pisa. Met een gehuurde auto, gelukkig voorzien van een Tomtom weten we het ondanks met wielrenners verstopte wegen, te vinden. We worden vriendelijk welkom geheten en de wensen, ook voor het ontbijt worden besproken. Leuk gelegen, klein zwembad in de tuin maar dat ziet er niet schoon uit. De kamer heeft geen eigen toilet of bad, dat is gemeenschappelijk op de gang. Het Italiaanse karige ontbijt is echter wel goed en wordt genuttigd in de huiskamer van het pension of op het terras. Het weer zit tegen, na de eerste dag zon, vier dagen regen. De muggen vieren feest en elke avond is het jacht op de kamer.

heel relaxed

ad van tuyl,
    13-10-2008

Heel leuk Toscaans huis met zwembad in de buurt van Lucca en Pisa. Goed om vanuit hier Toscane te verkennen.

Cinthia, bedankt voor de goede ontvangst, de fijne service en de goede tips.

Een echte aanrader.